Overgaan van H4 unit naar H7 unit

vandaag bij Bosch car electric geweest omdat ik na ombouw van H4 naar h7 problemen had met het aanblijven van dimlicht bij inschakelen grrot licht. Dimlicht ging uit. Vandaag is dit opgelost door het groot licht te schakelen via een apart relais. Het is zo goed als origineel.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
Mijn eerste post op dit geweldige forum na mijn aanschaf van een Polo 6R van oktober 2011 1.2 Bluemotion met H4 lampen.
Ik kan bevestigen dat codering bij de Bluemotion mogelijk is. Ik heb inderdaad een Central Electrics ofwel BCM met onderdeelnummer 6R0 937 088 (Mijn auto heeft Alarm PLus).
Ik kan (met de long coding helper) in byte 22 de code 04 veranderen in 00 en als ik dat doe terwijl het grootlicht brandt, zie ik bij de H4 lampen dat de lampen feller gaan schijnen omdat de dimlichtgloeidraad bijgeschakeld wordt.
Ik kan dus met een gerust hart de H7 lampen bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Mijn eerste post op dit geweldige forum na mijn aanschaf van een Polo 6R van oktober 2011 1.2 Bluemotion met H4 lampen.
Ik kan bevestigen dat codering bij de Bluemotion mogelijk is. Ik heb inderdaad een Central Electrics ofwel BCM met onderdeelnummer 6R0 937 088 (Mijn auto heeft Alarm PLus).
Ik kan (met de long coding helper) in byte 22 de code 04 veranderen in 00 en als ik dat doe terwijl het grootlicht brandt, zie ik bij de H4 lampen dat de lampen feller gaan schijnen omdat de dimlichtgloeidraad bijgeschakeld wordt.
Ik kan dus met een gerust hart de H7 lampen bestellen.
Dit klopt want bij de bleumotion worden de lampen aangestuurd door de bcm bij mijn polo niet. Ik heb namelijk de normale polo 6r benzine en geen Bluemotion.
Bij mij moest er een relais geplaatst worden vanachter de zekeringkast. bij mij ging namelijk het dimlicht uit bij het inschakelen van groot licht. Daar heb ik nu geen last meer van en heb ik mooi een stel H7/H7 koplampunits van een 2012 polo6r
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Dit klopt want bij de bleumotion worden de lampen aangestuurd door de bcm bij mijn polo niet. Ik heb namelijk de normale polo 6r benzine en geen Bluemotion.
Bij mij moest er een relais geplaatst worden vanachter de zekeringkast. bij mij ging namelijk het dimlicht uit bij het inschakelen van groot licht. Daar heb ik nu geen last meer van en heb ik mooi een stel H7/H7 koplampunits van een 2012 polo6r

Ik las het. Ik heb ze nieuw gekocht zojuist op eBay. Ik heb een Duitse Packstation hier over de grens, dus ik heb twee nieuwe voor 145,80 euro
http://www.ebay.de/itm/130635676766?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!