Ouders overtuigd maar welke type motor?

Goeiedag allemaal,

Vandaag mijn ouders overtuigd om hun golf 4 (1.9tdi bj 1998) met nu 438 duizend km weg te doen, hij valt letterlijk uit elkaar, versnellingsbak loop op z'n eind.

Nu is de zoektocht begonnen, maar waar we een beetje over inzitten is welke type motor i.c.m. automatische versnellingsbak is goed?

Dus even duidelijk de eisen:

-Polo tussen 2010-2015
-DIESEL
-Automatische versnellingsbak
-Liefste met riem maar mocht ketting ook goed zijn is geen ramp.

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 
Goedemorgen, welkom op het forum. Waarom een diesel kopen? Ik geloof dat het omslagpunt op 30.000Km per jaar ligt, of nog hoger. Elk jaar kan je gedoe hebben met de deeltjesteller bij de APK. Zonder op je antwoorden te wachten is mijn advies, neem een benzine. Meer keus om uit te kiezen, en hebben over het algemeen minder gelopen. Houd je ons op de hoogte?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Bosschenaarse_Polo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!