ColinAW
Lid
- Vraagprijs €
- 75
Bij dezen bied ik mijn originele set stalen velgen inclusief Volkswagen wieldoppen aan. De set is afkomstig van een Volkswagen Polo AW.
Mijn oorspronkelijke idee was om de velgen te bewaren voor een set winterbanden. Omdat ik momenteel te weinig kilometers maak, is deze set overbodig geworden.
Specificaties:
De stalen velgen zijn in goede staat. De wieldoppen zijn origineel VW, maar vertonen wel optische slijtage. Op meerdere plekken laat de lak/sierlaag wat los (zie hiervoor de bijgevoegde detailfoto's). Ideale set voor wie goedkoop wil rijden of een extra set zoekt voor winterbanden.
Af te halen in Vianen. Bij vragen of interesse kun je een bericht sturen!
Mijn oorspronkelijke idee was om de velgen te bewaren voor een set winterbanden. Omdat ik momenteel te weinig kilometers maak, is deze set overbodig geworden.
Specificaties:
- Velgmaat: 15 inch
- Bandenmaat: 185/65/R15
- Banden: Goodyear Efficientgrip (zomerbanden)
- Profiel: Minimaal (wel boven de wettelijke grens, exacte millimeters volgen nog)
De stalen velgen zijn in goede staat. De wieldoppen zijn origineel VW, maar vertonen wel optische slijtage. Op meerdere plekken laat de lak/sierlaag wat los (zie hiervoor de bijgevoegde detailfoto's). Ideale set voor wie goedkoop wil rijden of een extra set zoekt voor winterbanden.
Af te halen in Vianen. Bij vragen of interesse kun je een bericht sturen!
Bijlagen
Volkswagen
Polo AW