org xenon polo

hallo
ik heb sinds 2 maanden een andere polo.
in de vorige polo heb ik xenon laten inbouwen dat was een 6r.
nu wil ik in de nieuwe auto graag weer originele xenon erin. met led.
heeft iemand tips?
 
VW  Polo  1.4 
Hoi Pluis,

Welkom op het forum.

Stel jezelf en de Polo eens voor, dan kunnen wij je beter helpen / advies geven.

Want heb je nu weer een 6R of 6C of een AW? en heb je origineel xenon of aftermarket?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 

Helaas hebben die geen originele lampen, slechts vervangingslampjes voor de huidige koplampen. Maar toch bedankt.

Klopt maar in het leven zijn er mensen die komen en gaan.
En de kabels die zijn nog wel aan te komen, en als je je er even in verdiept makkelijk zelf te maken.(dit geld natuurlijk niet voor iedereen)
En sommige mensen worden als oud vuil afgedankt. Maar daar gaat dit topic niet over.
Ik hoor niet bij de groep mensen die handig en inzichtvol genoeg is om dat zelf te maken en te programmeren. Vandaar dat ik hier een oproep gedaan heb voor wat hulp. :)
 
VW  Polo  1.4 
In die tutorial staat dat je ze moet solderen, ik ben het daar neit helemaal mee eens aangezien de tin ook in het stukgeisoleerde kabel vloeit en je dan eerder kans hebt dat de kabel breekt.
(ben ik achtergekomen met de kabels van de achterlichten, nu alleen goed geknepen en dan zit het goed)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
De adapters die ik heb gekocht, waren in het begin ook niet goed.Er zat een lost contactje in de stekker of iets aangezien de ledjes het negen van de 10 x niet werkten.
Vandaar dat ik zeg niet solderen, gewoon goed knijpen met de juiste maat en juiste gereedschap.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!