Opmerkelijk

Ik meende een designer gehoord te hebben die zei dat automerken de uitlaat langzamerhand willen uitfaseren. Uitlaten indiceren blijkbaar naar uitstoot en milieuvervuiling wat de image van het merk niet ten goede komt.

Het feit dat Audi dit op haar recente S6 en S7 toepast heeft te maken met de image van de S modellen die sportief onderlegde auto's zijn. Vier uitlaten stammen immers voort uit de S geschiedenis en moesten er dus op. Dat deze nep zijn komt voort uit het feit dat diesels geen rechte pijp mogen hebben.

Wen er maar aan mensen. Het einde van een tijdperk nadert griezelig snel.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik meende een designer gehoord te hebben die zei dat automerken de uitlaat langzamerhand willen uitfaseren. Uitlaten indiceren blijkbaar naar uitstoot en milieuvervuiling wat de image van het merk niet ten goede komt.

Het feit dat Audi dit op haar recente S6 en S7 toepast heeft te maken met de image van de S modellen die sportief onderlegde auto's zijn. Vier uitlaten stammen immers voort uit de S geschiedenis en moesten er dus op. Dat deze nep zijn komt voort uit het feit dat diesels geen rechte pijp mogen hebben.

Wen er maar aan mensen. Het einde van een tijdperk nadert griezelig snel.
Sorry maar het feit dat diesels geen rechte pijp mogen hebben? heb je de BMW's gezien van deze tijd welke allemaal een rechte pijp hebben? vroeger hadden diesels standaard een pijp naar beneden maar of dit verplicht was toen? of nu nog verplicht is, als ik naar de auto's op de weg kijk zie ik zat diesels met rechte pijpen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik ben zelf een designer en snap het ontwerp. Ze zijn in deze wél bedoeld om te ogen als uitlaten. Het oogt dan als een snelle auto en dat verkoopt goed. Vaak zie je bij auto’s dat een van de ‘gaten’ daadwerkelijk een uitlaat bevat. Uit de ander komt dan geen rook.

jullie kunnen het mooi vinden. Ik vind het lelijk. Ieder zijn smaak.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
@Rosinfield trouwens, zou het niet zo zijn dat de GTI door restwaarde voordeliger is in de lease? Dat gaf de leasemaatschappij bij mij aan.
Ja, zou heel goed kunnen. Ik zelf heb voor de afweging gestaan GTI of 1.5 en vond dat lastig omdat het prijsverschil relatief gering was, maar toch substantieel voor mij. Gelukkig was er een leuke GTI als occasion. De verkoper zei ook dat hij verwachtte dat er niet veel 1.5's verkocht zouden worden, omdat velen dan meteen voor de GTI zouden gaan.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ik gaf alleen aan dat ik de ontwerpkeuzes begrijp vanuit mijn expertise ;)
Haha dus, jij begrijpt omdat je apps maakt dat een auto ontwerper het bedoeld als nep uitlaat en dat beter verkoopt, haha. maar natuurlijk.
Ten eerste heeft de polo geen nep gaten in de bumper en zoals ik al zei als er een chrome randje zit dan moet dat maar een nep uitlaat zijn...
Je zou dan toch juist als designer moeten weten dat het bedoeld is om bij de R-line de achterbumper wat te breken en er een mooier design van te maken zonder het een uitlaat moet zijn?..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Soort van om-topic. Bij het samenstellen van mijn Polo. Een HB-R 1.5 van net geen 32K, kwam ik er ook achter dat het leasebedrag exact hetzelfde was als dat van een 1.0 met 115pk. Dan is de keus natuurlijk simpel.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ja prima hoor, alleen op den duur werkt het zo natuurlijk niet. Iets met zachte heelmeesters...
Heb betrokkene uitgenodigd elkaar maar eens IRL te ontmoeten om de kou uit de lucht te halen. Helaas tevergeefs.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik laat het escaleren? Nou wordt ie mooi. Ik denk dat een ieder hier duidelijk kan waarnemen wie hier telkenmale provoceert en het laat escaleren. Het feit dat hier wordt gesproken van happen, zegt voldoende. Mijn reacties zijn altijd fatsoenlijk en niet persoonlijk itt tot die van de "tegenpartij". Maar ik zal de wijste zijn en betrokkene vanaf heden negeren. Ik heb mijn best gedaan met hem.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Nou in principe wel ja, jullie (dus ja; ook jij!) gaan net zo lang door tot het een ongezellige toon aanneemt en er ingegrepen wordt, daarna kan opeens alles via PB. Ik zeg verder niets van jouw manier van reageren, dat is altijd netjes! Maar hem negeren lijkt mij de beste optie in deze, iemand moet de volwassene zijn toch?

Tevens heeft dov hier een waarschuwingspunt voor gehad, bij te veel punten wordt een gebruiker ontmoedigd voor bepaalde tijd om de site te bezoeken. Of hij het nou lelijk bedoeld of niet, ik vindt het geen normale manier van elkaar aanspreken.

Mocht je verder nog vragen/opmerkingen hebben over dit feit, laten we dat dan ook verder via PB doen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!