Opmerkelijk

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
2,368
1,279
132
Op een Duits forum las ik dat sommigen wel degelijk de GTI in ECO rijden. Op de vraag waarom men dan voor een GTI had gekozen, volgde een opmerkelijk antwoord. Deze lease rijders zouden zelf hebben gekozen voor een 1.5, maar de GTI was beduidend goedkoper!
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Het verschil in aanschaf vind ik ook best wel meevallen, tussen de 1.5 en GTI. Voor een paar K extra heb je wel een GTI, welke weer betere restwaardes hebben. Dat de GTI uiteindelijk goedkoper is is wel geinig, maar voor de lease is de restwaarde erg belangrijk
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Als ik op de Duitse site configureer, kom ik nagenoeg op hetzelfde uit wanneer ik de 1.5 Highline met r line en de nodige opties selecteer
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik vind bij de R line alleen ontzettend lelijk dat ze die nep uitlaat er op hebben gezet. Dit doen ze ook bij de nieuwe golf.
De GTI vind ik gewoon scherp geprijsd, ik wilde eerst kijken voor een Focus ST line, deze is gewoon duurder? Toen ik er achter kwam dat ik de GTI kon rijden twijfelde ik niet meer.

Prijs verschil tussen 1.5 en 2.0 vond ik dusdanig klein dat ik de 1.5 liever liet staan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ja, volkomen begrijpelijk wanneer je een nieuwe aanschaft. En idd vreselijk die nepuitlaten die je tegenwoordig zo vaak ziet
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
That's in the eye of the beholder; voor mij nep, net als die zgn "offroad" features op verder gewone auto's. Voor anderen design. Of anders gezegd, je vindt het wel wat of je vindt het 3 x niks
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Tuurlijk lijkt het op een uitlaat. Precies op die plek en zoals sportieve auto's in een hoger segment daar wel twee uitlaten hebben. Maar dat kan natuurlijk puur toeval zijn ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: merkmldr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!