opladen dmv een zekering

Hallo,
Ik zou graag mijn gsm willen opladen in mijn auto zonder dat er overal kabels liggen, ik had een methode gezien met fuse tap's dus ik kom op deze site en zie hier dingen staan zoals ATM en ATC.. ik zou niet weten wat het is..
dus mijn vraag is welke fuse tap ik zou moeten kopen en waar (op welke zekering) ik die moet aansluiten? en hoe ik mijn usb kabel eraan vastmaak? of zou ik beter een extra sigaretten aansteker erop aansluiten (dit of dit?)?

alvast bedankt! :)
 
In principe tak je alleen +12V af in je zekeringendoos.

Je hebt dus nog een apparaat nodig wat op 12V werkt (bijvoorbeeld een USB oplader, die heeft 5V wat je telefoon nodig heeft) -en- een min aansluiting. Die heeft de auto wel, of je neemt een bestaande min-draad en sluit hem daar op aan.
 
In principe tak je alleen +12V af in je zekeringendoos.

Je hebt dus nog een apparaat nodig wat op 12V werkt (bijvoorbeeld een USB oplader, die heeft 5V wat je telefoon nodig heeft) -en- een min aansluiting. Die heeft de auto wel, of je neemt een bestaande min-draad en sluit hem daar op aan.
ik denk dat ik dit ga kopen dan kan ik gewoon dit autolader-oplader-sigaretten-aansteker-auto.jpg erin steken en vormt het naar 5v om. en die min aansluiting waar kan ik die ergens vinden? dit is mijn zekeringskasje 2014-05-12 14.58.31.jpg
 
In de zekeringenkast zit geen min aansluiting.

De dichtstbijzijnde is denk ik de bruine draad van je lichtschakelaar (indien je de brede schakelaar hebt) of connector nummer 6 (indien je de kleine connector hebt).
Wees er wel voorzichtig mee.
rechts onder id hoek bedoel je.? 2014-05-11 07.28.12.jpg
ik had eens op een youtube filmpje gezien (bij een ander merk auto) dat je een oogje moest vast zetten onder een schroef
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!