[opgelost!] Mistlampkappen GT/GTI passen niet lekker

FFA

Premium lid
1,494
2
965
153
Goeie,

Ik heb in/op/aan mijn BlueGT de juiste mistlampkappen en GTI mistlampen van Hella.
Nu irriteer ik mij ontzettend aan het niet goed aansluiten van de kappen aan de bovenkant van de kap met de bumper.
2 of 3 van de oogjes zitten niet vast doordat de lipjes te ver weg zitten (hopelijk snappen jullie het).
Zonder mistlamp past de kap prima dus ik denk zelf dat het te maken heeft met de dikte van de mistlamp.

IMG_20201202_155025.jpg
IMG_20201202_155327.jpg

Hebben jullie ideeën, tips of andere input om dit punt van irritatie van m'n lijstje af te krijgen?

Bedankt alvast!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Bovenkant van de mistlamp moet ook klikken he, ieder geval was dat het geval bij mijn normale mistlampen. Dus heb je de mistlampen aan de bovenkant er ook goed in?
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Voo
Bovenkant van de mistlamp moet ook klikken he, ieder geval was dat het geval bij mijn normale mistlampen. Dus heb je de mistlampen aan de bovenkant er ook goed in?
Dat ligt in de context van wat Moes hier zegt. De bovenkant van de mistmamp heeft een uitsteeksel, dat moet in de bumper boven een bepaald flapje vallen. Dan klikt alles mooi op z'n plek zonder weerstand en lijnen de schroeven goed uit met de gaten. Is soms even tricky, goed opletten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!