Operator :: 2013 Volkswagen Polo 6R

Zo, ook even mijn bakkie maar voorstellen.
2013 Polo 6R Bluemotion, met de nodige aanpassingen.

Hij heet trouwens 'Bob'.
Geen afkorting, gewoon een naam ;)

Leuk ding, stelt me zeker niet teleur.

Gepland:
- LED interieur verlichting (had ik al maar ik vond de kleur te kil, nu aan het zoeken naar betere lampies)
- Haaienvin antenne (en zal meteen een plaatje achter de ruiten hangen 'in deze auto geen RNS' om de dieven teleur te stellen)

Erop gehad:
- Automatische achterklep, maar vond hem wat te zwaar dicht gaan.
- Vaste trekhaak, gewisseld naar een afneembare
- Standaard Bluemotion velgen, verkocht en stalen velgen met winterbanden gekocht :)
- Coming/leaving home, maar zolang het niet via de mistlampen kan maar even niet.

VAGCOM:
- Van alles haha!
 
Hij lag er al een tijdje, maar nu maar even de tijd genomen om het lampje in te bouwen.
Het was een heleboel gepruts, maar uiteindelijk is het gelukt.

Verlichting in het handschoenenvakje!

Overview:

jqyCQJI.jpg


Nighttime:

WrDo9st.jpg



Daytime!

IJtzgqy.jpg


Besloten om gewoon de OEM unit te gebruiken en een beetje stroom van de radio af te tappen.
Meteen de GPS antenne even weggewerkt onder het dashboard kastje en ook de andere kabels die er liepen (AUX/USB en nog wat geknutsel van mezelf) mooi weg te werken, omdat het kastje er toch uit lag.
Tevreden!

Nu nog een mooi passend LED'je zoeken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!