Openbaar en besloten

Ik ben graag zo anoniem mogelijk op het wereld wijde webje, dus is dan wel handig dat ik dat even check

U leest nu mee, er zal vast een antwoord komen
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Bedankt voor de reacties!
Dan hou ik daar idd nog meer rekening mee.

Dacht dat het voorstellen een gesloten stuk was, zie daar tevens geen meerwaarde in qua openbaar staan, maar dan haal ik daar idd mn naam ff weg en hoop ik dat er veel nieuwe leden komen zodat mn bericht snel zakt
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Vanwege een stalker in het verleden, dat is nu wel over, maar ik ben graag zo anoniem mogelijk.
Tenzij iets besloten is, dan heb ik er minder problemen mee alhoewel dat ook niets uitsluit natuurlijk
Oké begrijpelijk. Heel vervelend. Voel je vooral welkom hier en hopelijk kan je veel van ons allen leren en wie weet wij ook wel van jou. :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Denk dat alles zo wel gezegd is; als je uitlogt en de site bekijkt, dat is wat iedereen kan zien.
Indien je anoniem wilt blijven, noem gewoon nergens je (echte) naam, blur altijd je kenteken en eventueel een straatnaam op foto's die je eventueel plaatst.

Of delen van het forum nou openbaar zijn of niet, als een kwaadwillende zich registreert kan hij/zij als nog alles zien. Tevens kunnen wij niet alles afschermen, anders is onze site op Google voor niemand vindbaar.. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996 en HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!