Opbergvakje bij binnenverlichting

De VW Golf heeft daar wel een opbergvakje voor een zonnebril. Alleen ik weet niet als zoiets in de Polo past.

1715.jpg
 
.  .  . 
Ik heb vergelijkbare oplossingen gezien voor de Jetta/Passat op eBay. Echter weet ik niet of ze passen. Bij de polo 6R zit op die plaats de sensor module en sensoren voor het alarm.

Ik verwacht niet dat het past maar ik wil het op zich wel eens proberen. Er zijn al wel brillen houders op de plaats van de handgreep in de hemel verkrijgbaar.
 
Heeft iemand dit al eens geprobeerd toevallig? Was ik ook wel nieuwsgierig naar of dat kon, oogt net iets mooier en is een stuk praktischer dan de houder in het dashboard kastje :)
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!