Op zoek naar andere velgen.

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe velgen, heb verschillende op m'n lijstje staan (bovenaan staan de 3DSM 0.01 maar of ze passen? 18x8,5J)
Nou kwam ik toevallig deze Dotz Mugello's tegen, 18x8J:

Dotz mugello poliert.JPG

Het is een nieuwe set, heeft als extra een polijstbehandeling ondergaan. Wel bijzonder dus maar zullen ze een beetje 'smoelen' onder een Polo 6r flash rood?
Wat denken jullie?
 
Als ik je topic zo doorblader dan zie ik dat je 17 inch 'wintervelgen' hebt. Je doet verder niks met de hoogte van de auto en het staat met zowel de 17 inch en de 18 inch echt goed. Dus als het goed is hoef ik ook niks meer aan de hoogte te doen met 18 inch toch? Ik bedoel als je kijkt naar mijn foto met de 17 inch velgen. De afstand/ruimte tussen band en wielkuip blijft gelijk toch? Alleen de velg wordt iets groter en de band iets platter.
 
Hmm........, de 'nieuwe' set gepolijste Dotz Mugello velgen gaan het niet worden. Ik had gisteravond en vanmorgen nog een paar keer contact met de verkoper via de mail. In eerste instantie zou het inderdaad om een splinternieuwe set gaan maar nu blijkt dat de set voor de polijstbehandeling wel is gebruikt maar daarna niet meer. Ze zijn volgens de verkoper 100% goed en 'splinternieuw'. Maar om daar dan 1000 euro voor te betalen exclusief verzendkosten (85 euro) is me een te groot risico.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!