Onne's Even voorstellen

hoi allemaal,

Na mijn wekelijkse bezoeken aan dit forum me toch maar eens aangemeld
(Dit forum is mijn instructieboekje)

Mijn naam is Onne en ben in het bezit van een polo bluemotion 1.2 TDI 3 Deurs uit 2010 met inmiddels 150.000 op de teller.Het is wat ze zeggen een degelijke Duitse auto en dat klopt ook wel maar ik heb ook genoeg problemen gehad.
Na 80.000 km was de turbo kapot
Na de software update de EGR klep kapot.

Ook na het lezen hier ben ik op het idee gekomen om een Android radio te kopen en deze ga ik komende week ophalen.

Ik wilde nog een foto plaatsen van mijn polo ,maar ik zie hier echt super mooie polo’s
Voorbijkomen dus dat heeft niet veel zin

Ik heb niet veel verstand van auto’s maar zo hebben jullie ook een idee wie er mee kijkt

Groeten

Onne
 
Vw  Polo Bluemotion  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Ga ik zeker doen :) dit was tijdens mij vakantie :) ging prima in de bergen :) :) foto's van de radio volgen nog.
 

Bijlagen

  • IMG_20180528_114205.jpg
    IMG_20180528_114205.jpg
    124.2 KB · Weergaven: 37
Vw  Polo Bluemotion  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!