|onlylyon's| VW Polo 6R 1.6TDI

Beste leden,

Heb al heel wat pagina's doorgelezen hier wat betreft airbags en nieuwe sturen, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik zit met het volgende;

Binnenkort komt er een leuke upgrade aan (waarvoor dank @iichel). Nu wil ik graag een MF-stuur plaatsen, met knoppen links en rechts. Had al een Polo stuur liggen met alleen knoppen aan de linkerkant, maar die kan dus nu weer in de verkoop. Stick Out Tongue Het gaat om het volgende stuur, mits hij past op een Polo 6R:

DSCN0447.jpg

Nu is mijn vraag of mijn huidige airbag gaat passen en of er nog wat draden getrokken moeten worden of andere toevoegingen om het werkend te krijgen. Heb de airbag vandaag even losgehaald om te kijken welke uitvoering ik heb en dat is de standaard airbag, met de openingen op "10 voor 2" (met 2 spiraalveren). Zie onderstaande foto.

$_1.JPG

Graag jullie deskundige advies over (alweer) een airbag/MF-stuur vraagstuk! :innocent:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
nee want bij dat stuurt hoort een v-vormige airbag

bild-62299.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
Dat laat ik dan wel over aan degene die dit gaat inbouwen! ;) Dat ga ik waarschijnlijk zelf niet voor elkaar krijgen. Bedankt voor je hulp!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Golf 6 MF stuur is vandaag binnen gekomen en de GTI teller van @iichel lag al een tijdje stof te happen.. Dus aankomende dinsdag gaan beide in de Polo, ben benieuwd! :innocent:

image.jpeg
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Hebben er meer mensen de voetpedaal mod gedaan met de Chinese versie? Ik durf het nog niet aan om te beginnen met snijden, aangezien het pedaal zo ver van de zijkant af zit. Op de foto zie je links de huidige lijn van de kap, met het voetpedaal op de juiste positie. Iemand suggesties?

370d48b343dec4ee949ee439a531595e.jpg
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!