Zoals ik al in een ander bericht aangaf, heb ik sinds september een Polo Bluemotion met een RNS 310 en universele telefoonvoorbereiding. Omdat ik deze laatste in het handschoenenkastje heb weggewerkt heb ik uiteindelijk de touchadapter vervangen voor een eenvoudige pairing adapter met twee knopjes. Heeft maanden goed gewerkt met mij Iphone 3G totdat ik een tijdje geleden af en toe problemen met one way speech. Oftewel ik hoor de ander prima, terwijl de ander mij totaal niet hoort. Meestal krijg ik dit weer goed door opnieuw te pairen of bluetooth aan en uit te schakelen op de Iphone. De rest van de rit blijft het dan goed werken. Sinds kort heb ik een Iphone 4G en het lijkt erop of het probleem nu veel vaker voor komt. Omdat het nu in bijna 80% van de gevallen voorkomt is het bijna niet werkbaar meer.
Herkent een van jullie dit probleem en hebben jullie suggesties? helpt het om de RNS 310 te laten upgraden? Kan de versie van de pairing adapter een rol spelen?
HELP!!!
groetjes
Midas
Herkent een van jullie dit probleem en hebben jullie suggesties? helpt het om de RNS 310 te laten upgraden? Kan de versie van de pairing adapter een rol spelen?
HELP!!!
groetjes
Midas