One way speech op Iphone

Zoals ik al in een ander bericht aangaf, heb ik sinds september een Polo Bluemotion met een RNS 310 en universele telefoonvoorbereiding. Omdat ik deze laatste in het handschoenenkastje heb weggewerkt heb ik uiteindelijk de touchadapter vervangen voor een eenvoudige pairing adapter met twee knopjes. Heeft maanden goed gewerkt met mij Iphone 3G totdat ik een tijdje geleden af en toe problemen met one way speech. Oftewel ik hoor de ander prima, terwijl de ander mij totaal niet hoort. Meestal krijg ik dit weer goed door opnieuw te pairen of bluetooth aan en uit te schakelen op de Iphone. De rest van de rit blijft het dan goed werken. Sinds kort heb ik een Iphone 4G en het lijkt erop of het probleem nu veel vaker voor komt. Omdat het nu in bijna 80% van de gevallen voorkomt is het bijna niet werkbaar meer.

Herkent een van jullie dit probleem en hebben jullie suggesties? helpt het om de RNS 310 te laten upgraden? Kan de versie van de pairing adapter een rol spelen?

HELP!!!

groetjes

Midas
 
Ik heb het probleem met e Ip[hone 4 nog steeds. Ik heb bij mijn dealer geopperd om de RNS 310 naar de laatste software versie 353 te upgraden (die versie waarmee je met de RNS het telefoonboek kan bedienen).

De dealer zegt dat er geen nieuwe software voor de RNS 310 is.
Klopt dat? Of Is er bij een van jullie wel degelijkeen firmware upgrade naar 353 uitgevoerd

De dealer verwijst naar de volgende website:
: : [url="http://www.volkswagen-zubeh...w.volkswagen-zubehoer.de/conte ... itung.html[/url]

Bij de Iphone 4 zie je daar iets staan dat als je de opneemt direct via de Iphone dat je in een soort prive modus terecht zou komen. Dat zou inderdaad wel eens er mee te maken kunnen hebben. Maar dat is toch te gek lijkt me? Sowieso heb ik het probleem niet altijd en weet ik ook vrij zeker dat il het met de Iphone 3 had. Maar niet zo vaak als met de Iphone 4.

Nu de pairing adapter standaard met de RNS 310 wordt geleverd blijf ik erbij dat een software update van de RNS 310 mijn probleem zou kunnen oplossen.

Weet iemand hoe ik kan zien welke software versie ik in mijn RNS 310 (levering polo BM september 2010) heb zitten.

alvast bedankt voor jullie hulp

groet Midas,
ps: op mijn pairing adapter staat: 3c0.051.435 pA
HBM 15375000
12-09-0005-19_LF
HW 01 04/08
 
Bij mij werkt mijn IPhone 4 zonder problemen.

Dit heb ik werkend op mijn RNS310 met laatste software. (Gebruikt met touch adapter en pairing adapter.)
En bij mijn collega zijn Polo uit september.

Kan je op de rns310 ergens zien welke versie er op staat?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!