Onduidelijkheden aankoop Cross Polo

Hallo medeforummers,

Ik ben pas geleden nieuw eigenaar geworden van een cross polo uit 2010 een 1.6 TDI. Ik vind het zelf leuk om opties in te bouwen in mn auto, hebben jullie nog leuke ideeën welke opties zou ik onder andere

kunnen inbouwen?
Mijn volgende vragen zijn voor mij nog onduidelijk.
Ik heb een Polo 6R Highline welke opties zouden zowieso aanwezig moeten zijn? ik heb ook geen Hill Hold assist is dit in te stellen met VCDS, ook heb ik geen start/stop knop? ik dacht zelf dat deze opties er wel aanwezig moesten zijn bij een Highline uitvoering.

Mijn volgend puntje is dat ik een auto heb gekocht bij een autohandelaar, ik heb bij aankoop niet goed op de opties gelet die beschreven stonden in de advertentie, kennelijk staan er meer opties in de advertentie dan werkelijk in mijn Polo zit! is hier misschien iemand die me kan vertellen of ik dit nog kan verhalen bij de verkoper?
 
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
De gewone highline heeft iig climatronic, chromen randje in de grill onder + boven, automatisch dimmende spiegel + regensensor, sportstoelen, cruise control en peppergrey inleg om de radio...
De cross weet ik niet... da's weer een andere uitvoering qua interieur en exterieur...

Start/stop kun je niet met VCDS aanzetten, hill hold waarschijnlijk wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn van Oijen
Ahha, dat is jammer van de start stop, wat ik tot nu toe nog mis is de automatisch dimmende binnenspiegel en regensensor. ik zie dat jij VCDS support aanbied, zou ik misschien eens een beroep op je kunnen doen. om te kijken wat mogelijk is ect
 
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
Hoi Serge,
Mijn vorige polo was een 2010 Highline.
Autom. dimmende spiegel +regensensor is/was niet standaard. Volgens mij tegenwoordig nog steeds optie.
Start/stop heeft niets met manier van starten te maken, alleen autom. uit/aan tijdens stilstand in z'n vrij.
Zilverkleurige Cross vind ik een erg mooie uitvoering, groet Martin
 
Volkswagen  Polo 6C 2deur GTI  nn'echte 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!