Onderlip voor polo 6r bluemotion vraagje

Oorspronkelijk geplaatst door Gers \"http://forum.mypolo.nl/\"http://f...6r-bluemotion-vraagje-5.html#post155454\\\"\"
Ja het betreft alleen de lip excuus





Ik persoonlijk heb er ook over naar gedacht..
met de bluemotion bumper raak je vaak de grond.

ga je een onderlip aanschaffen. moet je als nog die vleugels ( onder bumper) weghalen wat heel wat moeite kost..

uit eindelijk is de imitatie onder lip geloof ik 4/6 cm dik . Kom je nog op het zelfde neer aleen heb je imitatie raak je de stoep scheurt en breekt alles gelijk kapot ik raad het je niet aan... beter koop je dan R Line bumper of GTI kost wel duurder maar dan heb je het ook in een keer goed. zag trouwens bij iemand dat die r line bumper lip in het ( midden) sticker heeft laten maken geeft een look a like look .. alles is mogelijk iedereen ze eigen smaak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand al enig idee of je aan de voorbumper van een BM die lipjes kan verwijderen zonder de voorbumper eraf te moeten halen? Ik zie meerdere forumleden namelijk de voorbumper eraf halen maar ik wou het eigenlijk zo simpel mogelijk houden. Kun je de lipjes niet met 2 schroefjes verwijderen? Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Ja inderdaad die aan de zijkant aan de onderkant bevestigd zijn bij een BM. Ik heb een nieuwe spoiler voor mijn voorbumper maar dan moet ik die twee spoilertjes aan de zijkant demonteren. Ik zag dat er minimaal twee schroeven tot dusver in zaten en een plug aan de wielkant. Kun jij mij hiermee verder helpen toevallig?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Vandaag nogmaals een poging gewaagt. Lopen trekken als een gek maar geen beweging in te krijgen naar mijn idee heb ik alle boutjes eruit. Ik zit op dit moment met mijn handen in t haar. WIE HELPT?!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!