Onderlip voor polo 6r bluemotion vraagje

Vandaag bij de dealer geweest maar nummer van de spoiler zou niet kloppen volgens de dealer?

Hmm.. vervelend! :(
Heeft de dealer nog wel het goede nummer kunnen vinden?
Wat ze anders ook voor je kunnen doen is even dat onderdeel van een R-line demonteren en daar het nummer vanaf lezen, weet je ook zeker dat ze het goede onderdeel hebben ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Het is ook mogelijk om op chassienr te zoeken dus als je bij de dealer met een chassienr van een r-line aankomt kunnen ze je misschine wel helpen..

Ik heb btw nog wel een chassienr van een r-line (ooit een foto gemaakt in de showroom) dus als je het nodig hebt stuur dan je emailadres via pb dan mail ik hem wel ;)
 
Ja was een dealer in een klein dorpje ze begrepen me ook niet waarom ik het wou kopen hahaha
Morgen anders ff bij a-point langs
Hij zou in iedergeval wel voor me gaan zoeken dus hoop dat die man van de dealer wat vind voor me.
Anders word het toch een r-line bumper kopen
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!