Onderhoudsbeurt

Hier gewoon volgens het boekje; om de 30 000 (of twee jaar). Als je niet veel korte stukken rijdt en/of er op los scheurt, kan dat prima . Ben bijna aan 60 000; oliepeil is prima en olie ziet er nog prima uit. Overigens krijg je vanzelf een melding wanneer eerder onderhoud vereist is.
Ik denk dat de "niet verkeerde zuinigheid" voortkomt uit het idee dat zo'n lang interval niet goed kan zijn, maw uit onzekerheid, angst. Maar die is puur gebaseerd op emotie en niet op feiten.
Ik heb in een jaar (45k) 3x mijn olie ververst, kom maar met je mening. Ik ben inderdaad een heel onzeker mannetje ik huil 's avonds ook in bed
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Verdrietig
Waarderingen: Rosinfield
Ik heb in een jaar (45k) 3x mijn olie ververst, kom maar met je mening. Ik ben inderdaad een heel onzeker mannetje ik huil 's avonds ook in bed
vanwaar deze (wat rare) reactie? Echt nergens voor nodig hoor. Het gaat idd om een mening, al dan niet onderbouwd door feiten. En daarin kunnen en mogen we gelukkig verschillen. Zonder zoiets direct persoonlijk op te vatten en te suggereren dat de ander iets beweert over wat voor "mannetje" men is.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
vanwaar deze (wat rare) reactie? Echt nergens voor nodig hoor. Het gaat idd om een mening, al dan niet onderbouwd door feiten. En daarin kunnen en mogen we gelukkig verschillen. Zonder zoiets direct persoonlijk op te vatten en te suggereren dat de ander iets beweert over wat voor "mannetje" men is.
Was vooral gewoon een geintje eigenlijk, maar hé, mijn olie is vers!
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Wat vinden jullie van de filters (olie, lucht en brandstof) ? Gebruik je liever OEM of aftermarket, bv bosch, mann etc... bij de onderhoudsbeurten.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!