Onderhoud

Enigste manier om te weten hoeveel gas er in het systeem zit is door het systeem leeg te halen.

Als je dit doet zoals het hoor is het:
leeghalen (10 min)
Vacumeren(30 min)
Druktest ( 5min)
Vullen (10 min)

Scheelt wel per apparaat, maar ik geloof nooit dat ze dit bij elke aircocheck doen.

Eens in de x aantal jaar het systeem opnieuw laten vullen is nooit verkeerd.

Als er te weinig gas in het systeem zit schakelt deze zicht zelf uit.

P.s Pin me er niet opvast, maar waar ik gewerkt had was dit altijd gratis, dit hoorde bij de zomercheck.
Even de temperatuur meter er in en als deze goed koud word is het prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Vandaag interieur filter vervangen, volgens het instructieboekje. 5 min werk.
Dealer vraagt er 45€ voor.

Ik was 19€ kwijt voor deze filter, inclusief verzendkosten. Je hebt uiteraard ook goedkopere..



IMG_20200817_142554.jpgIMG_20200817_143147.jpgIMG_20200817_141551.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Was 345€ kwijt 5€ voor de batterij van mijn sleutel moet kennelijk elke 2 jaar.. Olie ververst en middenconsole nagekeken gesmeerd kraakte maar vermoedelijk komt dat door de hittegolf van de afgelopen dagen dat eea is uitgezet.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!