Onderdelen gezocht

Beste polo magnaten,

Ik ben op zoek naar meerdere onderdelen om mijn polo'tje een beetje te tunen.
Tevens ook nog een enkele vragen... ofcourse.

Volgende onderdelen gezocht:
- gti bumper met diffuser. (kan de diffuser ook op een 6r bumper?)
- donkere achterlichten
- led lampjes (hoe zit dit met dag rij verlichting?)
- aanraders voor een schroef setje? Naar mijn idee zijn de mijne wel zo goed als op.
- leuk uitlaatje voor een 1.2 tdi.
- raamshades zonwering etc, miss iemand in de buurt van amersfoort die ramen kan tinten?
 

Bijlagen

  • IMG_2086.JPG
    IMG_2086.JPG
    716 KB · Weergaven: 40
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Onderdelen ac parts of bm parts
Led via onze sponsor xenonlamp, alles storingsvrij werkend bij mij
Uitlaat via mp oud
Ramen kan je folie op doen, let op je tint, vind oom agent niet leuk.
Andere optie is sonnyboys

Bedankt voor je response, heb jij toevallig een linkje met de juiste lampen bij xenonlamp?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Donkere achterlichten kan je kopen op ebay.
Alleen dan moet je wel een reflector kopen..
Heb het zelf ook gehad maar vond het niet waard om niet oem reflectors te hebben.
Maar ik zag net ook dat je een gti bumper wil dus dan kan het wel !
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Nee helaas maar dat kan je zelf makkelijk uitzoeken zolang je maar canbus neemt.

Dim is h7 of h4 maar denk bij jou h7
Groot is ook h7
Stads is 5w steeklamp
Knipper is p21w
Mist of drl is h8

Groot licht icm led canbus blijft error gevoelig op de 1 of andere manier

Heb ik daar zekeringen voor nodig of is alles plug en play, mijn verstand met led is niet zo groot helaas.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Nee je bent niks nodig !
Als je canbus led besteld werkt alles zonder problemen !
Je kan het bijv kopen via aliexpress maar de kans dat ze geen storingen geven is niet gegarandeerd.
Maar bij xenonlamp kun je kiezen voor canbus led en dan weet je zeker dat het werkt !
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Christian96
mag ik even een grote ergernis van mezelf uitspreken? mooi, dank u wel en mijn waardering voor deze kans om vrij te spreken.

Onderwerp: canbus LED en canbus xenon en canbus lampjes...

canbus, of CAN (controller area network) bus is een standaard voor data transmissie protocollen voor automotieve applicatie.
Het heeft alles te maken met databussen, communicatie tussen modules en externe (diagnose) apparatuur.

Een LED lampje, een Xenon ballast en een halogeen pitje hebben allen geen CAN aansluiting. Ze maken geen onderdeel uit van welk CAN netwerk dan ook.

Deze lampen hebben wel een interne weerstand die hoog of laag genoeg is om geen foutmelding te geven.
Error-free LED zou nog het dichtst in de buurt komen.

https://en.wikipedia.org/wiki/CAN_bus

Het is hetzelfde als ik een glasvezel deurklink heb. slaat ook nergens op.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Ruiter91
@iichel de namen kunnen bij iedereen verschillen, de 1 noemt het canbus, de ander error free led. Op de mijne stond zelfs canbus error free, dat is het beste van beide werelden.

We kunnen natuurlijk wel iedereen op alles verbeteren, maar ik denk dat het gros van de leden wel begrijpt waar het over gaat.

Enne, je had toch vakantie? Daar wordt je toch relaxed van?

Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!