Onderdelen gespot? Deel ze met de rest !

Polo 6C RLine grillen OEM.

Middelste grill Polo 6C R-line
6C0853677J 041

Mistlamp grillen Polo 6C R-line
6C0853665F 041
6C0853666F 041

En qua prijs kan ik mij herinneren dat de mistlamp kappen p.s. €35 ex. btw waren bij de dealer, middengrill zal wel het dubbele van dat zijn.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Dank jullie wel heren! Beter wachten tot er een complete bumper op marktplaats verschijnt dus...moet ook nog gespoten worden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tenzij je 6C kappen wilt, die zijn hoogglans zwart en dat is (vind ik) mooier. En bij het spuiten meteen de onderlip ook hoogglans zwart laten spuiten zoals @Ruiter91 dat ook gedaan heeft!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Aan allen een goedemiddag.

Even een vraagje

Voor een polo 9n3 ben ik op zoek naar de bouten om de zetels vast te zetten.
Kan ik deze halen bij een vw dealer of zijn er nog andere mogelijkheden?

Groeten Bjorn
 
Volkswagen  Polo  1.9 TDI 101 PK 
Complete WRC Street in onderdelen:
https://www.schadeautos.nl/nl/demon...swagen+polo+WRC-Street-2-0-tsi-220PK/o/914812
7f191631d103134c5459bff009c3a223.jpg

Iets klopt er niet ;).. (bijna een repost... xD)

Wat opvalt zijn namelijk:
1. de velgen!
2. de wrc is nooit met een panoramadak geleverd
3. middenconsole is in pianolak ipv grijs (kan natuurlijk door iedereen gewijzigd zijn)
4. de deurpanelen zijn zwart/zwart ipv grijs/zwart zoals de stoelen
5. de sideskirts zijn van een GTI.

Zou het een GTI zijn geweest met motorschade waarna ze hem omgebouwd hebben naar WRC Stick Out Tongue, jammer dat we geen kenteken weten.

Misschien kunnen we op basis van deze punten ook wel stellen dat het hier misschien gaat om een auto die gesloopt moet worden. Hoe noemen ze zoiets, omgekatte auto's? Chassinnummer van een schade GTI gebruikt en deze in een WRC gestopt waar de herkomst niet van bekend is (of denk ik hier nu te veel over na Big Grin)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Iets klopt er niet ;).. (bijna een repost... xD)

Wat opvalt zijn namelijk:
1. de velgen!
2. de wrc is nooit met een panoramadak geleverd
3. middenconsole is in pianolak ipv grijs (kan natuurlijk door iedereen gewijzigd zijn)
4. de deurpanelen zijn zwart/zwart ipv grijs/zwart zoals de stoelen
5. de sideskirts zijn van een GTI.

Zou het een GTI zijn geweest met motorschade waarna ze hem omgebouwd hebben naar WRC Stick Out Tongue, jammer dat we geen kenteken weten.
ik zou zeggen, waag het op een belletje [emoji23][emoji23][emoji23]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Iets klopt er niet ;).. (bijna een repost... xD)

Wat opvalt zijn namelijk:
1. de velgen!
2. de wrc is nooit met een panoramadak geleverd
3. middenconsole is in pianolak ipv grijs (kan natuurlijk door iedereen gewijzigd zijn)
4. de deurpanelen zijn zwart/zwart ipv grijs/zwart zoals de stoelen
5. de sideskirts zijn van een GTI.

Zou het een GTI zijn geweest met motorschade waarna ze hem omgebouwd hebben naar WRC Stick Out Tongue, jammer dat we geen kenteken weten.

Misschien kunnen we op basis van deze punten ook wel stellen dat het hier misschien gaat om een auto die gesloopt moet worden. Hoe noemen ze zoiets, omgekatte auto's? Chassinnummer van een schade GTI gebruikt en deze in een WRC gestopt waar de herkomst niet van bekend is (of denk ik hier nu te veel over na Big Grin)
Ik heb uit deze auto een armsteun gekocht en heb dit als kaartje erbij:
136e668c18afc11b6ba1e4ae3a7bf34f.jpg
. Nu heb ik hem ingebouwd en mis ik nog een afdekplaatje achter de armsteun, ik heb een mail gestuurd en wacht nog op antwoord. Ik hou jullie op de hoogte [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 
Volkswagen  POLO 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!