Onderdelen gespot? Deel ze met de rest !

Yup. Zelfde motoren.

Dank je, dat dacht ik namelijk ook maar ik begon te twijfelen. Ik heb inmiddels ergens in een statement van VAG zelf gelezen dat beide motoren hetzelfde zijn, alleen de software kan anders zijn.

Mail gestuurd naar de beste man, vanavond ophalen. Voor €150 wil ik wel even testen wat het verschil is met Venturao_O
 
Multimedia kabel voor aansluit audiobox: http://link.marktplaats.nl/m914204263
cid:CA90F611-123D-46ED-87D3-58E57BB67367


Kabeltje USB en iPhone / iPod
Voor onze leden speciale prijs!!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
ABT - HECKAUFSATZ
Material: PMMA / ungrundiert / Carbonoptik

Verwendungsbereich:
- VW Polo_6R0 (Komp.)
- VW Polo_6R04 (Komp., PA, MJ 2014)
- VW Polo_6R04 (Cross, PA, MJ 2014)

auch passend bei:
- VW Polo_6R0 (Komp., GTI), (siehe Zusatzinformation)
- VW Polo_6R04 (Komp., PA, GTI), (siehe Zusatzinformation)
- VW Polo_6R0 (Komp., WRC, MJ 2014), (siehe Zusatzinformation)

- Bei Polo GTI/WRC ist ein Verbau des ABT-Heckaufsatzes nur möglich, wenn das Fahrzeug vorher auf den Standard Heckspoiler umgerüstet wird. Der dafür benötigte Bauteilumfang (Heckschürze, Kleinteile und Befestigungsmaterial) kann je nach Baujahr und Ausstattung des Serienfahrzeuges variieren.
Es ist deshalb mit Hilfe der Fahrgestellnummer des betreffenden Fahrzeuges zu prüfen welche Bauteile für die Umrüstung auf den Standard Heckspoiler benötigt werden. Diese sind vor einem Fahrzeugumbau separat und rechtzeitig zu bestellen.

Artikelnr.: 6R0801140
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!