Onderdeel voor spoiler lipjes

Hoi,
Mijn linker en rechter voorspoiler lipjes van mijn Polo BM zijn erg beschadigd, de vorige eigenaar heeft de drempels niet zo netjes genomen. Dat zijn de lipjes die onder de BM als extra onder de voorbumper zitten.
Van wat ik zo kan zien zijn de lipjes losse onderdelen die vrij eenvoudig te vervangen zijn. Ik wil graag een setje nieuwe bestellen en op kleur spuiten.
Weet iemand wat het onderdeelnummer is van deze lipjes en of dat ze los te bestellen zijn, op internet kan ik er niet zoveel over vinden.

Gr. Bas.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
11bb0cbd529e746ba2a7551b3dc5c13d.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
zo te zien aan de afbeelding hierboven moet de bumper er eerst helemaal vanaf geschroefd worden want onderdeel 6 zit vast in 5 en hoe dit vast zit kon ik niet zien onder de brug.
 
VW  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion bouwjaar 2010 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!