Onaangename geur airco, what to do

Hoe zit het eigenlijk met de werking van de climate control/airco?
Als bv koudemiddel airco op is krijg je dan een melding of slaat je airco dan niet aan als je airco inschakeld?
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Om hierop aan te sluiten. Is er iemand of kent iemand een goed adres om de airco (CC) te laten bijvullen? Regio Apeldoorn
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Oh ja mijn oplossing is er. Na de airco clean van de dealer was het nog niet weg

Simpelweg interieurfilter vervangen voor een wat duurdere carbon filter en ik heb nergens meer last van
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Heb het destijds bij de VAG dealer laten doen. Zeker omdat er nogal wat gas bij moest was het daar het goedkoopste want incl. alles. Dat gas is echt in prijs omhoog geschoten en bij sommige bedrijven betaal je per gram.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb een schuimbus gebruikt met zoon slangetje er aan.
Eerste de auto 10 min laten draaien met de airco aan en standje koud
Slangetje langs je interieurfilter aan de kant van je verdamper naar binnen duwen.
Auto uitzetten. Halve bus leeg spuiten en 10 min laten staan. Daarna nieuw filter er in en even de blazer aanzetten op max om de boel op te drogen.
 
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
Ook ik heb bij Halfords een busje Meguairs gehaald. Er hing zo'n 2 weken een enorm chemische lucht in m'n auto, maar dat is inmiddels gelukkig verdwenen. Die geur moet je dus op de koop toenemen. Icm met een nieuwe Mann-Filter FP 26 010 filter nergens meer last van ;).
 
Volkswagen  Polo Comfortline  1.2 TSI 90PK 
Euromaster heeft nog aanbieding van €75.- maand mei, ik ga morgen bijvullen ;)

Thanks voor de tip! Gelijk nog een afspraak gemaakt
Ik zie op de site € 90,- staan.
Hoop voor jullie dat er niet heel veel bij moet:
Actie geldt op basis van max. 350 gram bij te vullen koudemiddel (R134A & R1234YF).
• Daarna geldt €0,22 per gram koudemiddel.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
ff een ander vraagje, hoe kun je airco het best gebruiken.
En dan bedoel, ik wanneer uitzetten.
Ik lees hier diverse dingen over.
Wat adviseren jullie?
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!