explorator
Lid
Beste mede forummers
Ik heb de volgende paar vragen.
Mogelijkheid 1:
Is het mogelijk om in een Polo 6R Bluemotion technology de OEM LED Bi-xenon lampen in te bouwen?
Ik heb al gehoord dat je dan speciale adapters moet kopen en ze dan werken? Klopt dit?
Las ook al verhalen dat er hele apparatuur moet gekocht worden en die bevind zich op de achteras en wat het een kostelijk grapje maakt...
Maar wat zit er nu allemaal in deze lampen(de lampen alleen) Zit er hoogte regeling in ingebouwd, opstartmodule?
Op marktplaats/internet vind je wel bedrijven die je de lampen tegen een redelijke prijs kunnen aanbieden(500 à 600 euro)
dus dan maakte ik effe snel de berekening: pak 550 euro voor de lampen en 50 voor de adapters en dan zou het moeten werken?
Nou dit zal wel weer te mooi om waard zijn zeker.... Kan iemand me hier enige duidelijkheid info over bezorgen?
Mogelijkheid 2:
Je koopt gewoon lekker die nieuwe Dectane Dayline lampen die Djaggo en Graafie hebben. Optisch zien ze er zo goed als hetzelfde uit op enkele kleine details na dan....
Als je de ledjes als drl wil gebruiken moet je een module kopen die op de site van dectane zelf staat(kost een 30 tal euro's als ik me niet vergis)
de lampen zijn gewoon halogeen en kan je dus ook xenonlampen inbouwen...
Nu is mijn vraag zijn deze lampen kwalitatief ook goed.. Met andere woorden, werkt de hoogteregeling goed, hoe is het lichtbeeld, krijg je foutmeldingen,...
Deze optie nemen is veruit de goedkoopste 269 voor de lampen bij Djaggo met eventuele verzendkosten erbij, een xenonsetje erin monteren en je bent gesteld!
Wat zou ik doen? Ik twijfel een beetje... Zou het liefst OEM houden ook al kost het wat meer, maar er zijn ook grenzen.
Graag reactie van jullie mede forumleden
Groeten Daniël
Ik heb de volgende paar vragen.
Mogelijkheid 1:
Is het mogelijk om in een Polo 6R Bluemotion technology de OEM LED Bi-xenon lampen in te bouwen?
Ik heb al gehoord dat je dan speciale adapters moet kopen en ze dan werken? Klopt dit?
Las ook al verhalen dat er hele apparatuur moet gekocht worden en die bevind zich op de achteras en wat het een kostelijk grapje maakt...
Maar wat zit er nu allemaal in deze lampen(de lampen alleen) Zit er hoogte regeling in ingebouwd, opstartmodule?
Op marktplaats/internet vind je wel bedrijven die je de lampen tegen een redelijke prijs kunnen aanbieden(500 à 600 euro)
dus dan maakte ik effe snel de berekening: pak 550 euro voor de lampen en 50 voor de adapters en dan zou het moeten werken?
Nou dit zal wel weer te mooi om waard zijn zeker.... Kan iemand me hier enige duidelijkheid info over bezorgen?
Mogelijkheid 2:
Je koopt gewoon lekker die nieuwe Dectane Dayline lampen die Djaggo en Graafie hebben. Optisch zien ze er zo goed als hetzelfde uit op enkele kleine details na dan....
Als je de ledjes als drl wil gebruiken moet je een module kopen die op de site van dectane zelf staat(kost een 30 tal euro's als ik me niet vergis)
de lampen zijn gewoon halogeen en kan je dus ook xenonlampen inbouwen...
Nu is mijn vraag zijn deze lampen kwalitatief ook goed.. Met andere woorden, werkt de hoogteregeling goed, hoe is het lichtbeeld, krijg je foutmeldingen,...
Deze optie nemen is veruit de goedkoopste 269 voor de lampen bij Djaggo met eventuele verzendkosten erbij, een xenonsetje erin monteren en je bent gesteld!
Wat zou ik doen? Ik twijfel een beetje... Zou het liefst OEM houden ook al kost het wat meer, maar er zijn ook grenzen.
Graag reactie van jullie mede forumleden
Groeten Daniël