OEM Bi-xenon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,

Ik wil bij deze mijn OEM bi-xenon verkopen.

De units zijn voorzien van Phillips extreme vision lampen, van 5000K, daarnaast zit er een adapterset bij van @iichel

Vraagprijs, incl adapterset €525,00
 

Bijlagen

  • 2016-03-28 10.52.06.jpg
    2016-03-28 10.52.06.jpg
    5 MB · Weergaven: 180
  • 2016-03-28 10.52.27.jpg
    2016-03-28 10.52.27.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 173
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Off topic. Waar heb je de xenon lampen gekocht?? Veel verschil qua lichtsterkte??

On-topic. Als ik ze niet al had wist ik het wel. Goeie prijs voor deze lampen.
 
Erg aantrekkelijk, maar moet waarschijnlijk eerst de BCM omwisselen! :confounded: Daarnaast is het snel gegaan met de centen afgelopen maand (GTI achterbumper, GTI interieurdelen, GTI achterklep, GTI einddemper, MF-stuurtje, getinte portierramen, etc. o_O) Zal vanavond eens even kijken naar de BCM die in mijn auto zit. Ik hou dit zeker in de gaten! Staan al een tijdje op de wishlist!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Hah, dat scheelt alweer! Heb een lichtschakelaar met standen 0, I en II en vraag me dus af of ik de LED's als dagrijverlichting kan gebruiken en deze kunnen dimmen bij het aanzetten van het knipperlicht (of helemaal uit, als het niet anders kan).
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
1 zijde uitschakelen bij aanzetten knipperlicht is dus wel mogelijk uiteindelijk? Die BCM swap hoop ik te vermijden, maar wil ook nog de dagrijverlichting/bochtenverlichting in de bumper werkend krijgen. Dus hopelijk kan dat ook zonder BCM swap.

Ik ga er vandaag eens over nadenken! Ik laat van me horen.
Thanks voor je info, maakt een hoop duidelijk!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!