OEM achteruitrijcamera inbouwen

Apart dat dit dan zo goedkoop is als zo’n OEM logo normaal al ruim €500,- Excl inbouw kost.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik heb in mijn 6c ook een logo camera ingebouwd van een golf 7 en heb nog een bracket over van AliExpress. als iemand interesse heeft kan die me een bericht sturen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
Apart dat dit dan zo goedkoop is als zo’n OEM logo normaal al ruim €500,- Excl inbouw kost.
Gewoon kabelboom en bracket kopen van hun.. derest embleem camera op de sloop zoeken van een golf 7.

Heb zelf alleen van Carsystems die bracket besteld, derest ali. Ook een cheap optie. Bezorgd nogsteeds ondanks covid 19 :mrgreen: (y)
 
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
Weet iemand of de oem embleem achteruitrijcamera gekalibreerd in het moet worden? Ik heb het idee dat mijn groenen statische lijnen niet goed zijn afgesteld. Als ik de rechtergroene lijn op de stoep rijd. Dan zit ik met mijn band ca 5 cm van de stoeprand vandaan.

In een parkeervak hetzelfde zet ik de rechter groene lijn op de witte rechter parkeerstreep dan sta ik precies in het midden. De linker groene streep zit heel ver aan de rechts aan de binnenkant van de witte linker parkeerlijn.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Weet iemand of de oem embleem achteruitrijcamera gekalibreerd in het moet worden? Ik heb het idee dat mijn groenen statische lijnen niet goed zijn afgesteld. Als ik de rechtergroene lijn op de stoep rijd. Dan zit ik met mijn band ca 5 cm van de stoeprand vandaan.

In een parkeervak hetzelfde zet ik de rechter groene lijn op de witte rechter parkeerstreep dan sta ik precies in het midden. De linker groene streep zit heel ver aan de rechts aan de binnenkant van de witte linker parkeerlijn.

Bijgaand de fotos, volgens het scherm sta ik redelijk in het midden.. echter de rechterlijn op het scherm staat op de rechter parkeerlijn. De linker lijn op het scherm staat iets naar binnen van de parkeerlijn.

Stap ik uit dat zie ik dat ik rechts waarvan de groene lijn op de parkeerlijn staat, ik van 40 cm van de lijn sta.. links bestuurders kant ca 10 cm.

IMG_20210223_111634.jpgIMG_20210223_110836.jpgIMG_20210223_104721.jpgIMG_20210223_104704.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 

Bijlagen

  • calibration_board.pdf
    281.6 KB · Weergaven: 1
  • afmetingen.jpg
    afmetingen.jpg
    31.6 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Of je koopt een ali camera (20 euro) plus een relais (ivm canbus - 10 euro) en je hebt hetzelfde beeld op je multimedia systeem. Scheelt je bijna een factor 20 t.o.v. een oem logo camera.

Ik lig er in ieder geval niet wakker van dat ik een wat minder weggewerkt camera heb. Heeft mij in ieder geval geen 500 gekost (maar 30) zoals sommigen hiervoor hebben neergelegd.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Thanks, heb het aan de dealer gevraagd. Maar bij jou heb je niet zo'n afwijking van de lijnen?
Ik had eerder een imitatie aan mijn kentekenverlichting vervolgens nog 1 imitatie aan mijn kentekenverlichting met dynamische lijnen en die heeft het begeven. heb afgelopen week alle kabels en dergelijke aangelegd voor oem camera in klap logo. Ik heb vandaag mijn camera ontvangen ik hm morgen monteren ik laat je weten of er afwijking is.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: FFA en Cruz
Ik het ook al op veel auto's geplaatst zonder problemen ik vermoed dat de camera zelf scheef zit in het logo of iets. vVan de week 1 in een Golf 7 en 1 in ene polo en die stonden allemaal goed.
 
Hier zie je verschil beter.

Rechter groene lijn staat op de witte rechter parkeerlijn. Echter wijkt toch 40 cm van de witte lijn. Dus als ik de rechter groene streep op de rechterparkeerlijn zet dan sta ik wel in het midden. Maar bij file parkeren sta je dan ook 40 cm van de stoep af..

@Issam bij jou dus niet begrijp ik.

@Antera camera zit dit niet vast gepositioneerd? VW logo staat gewoon goed in het midden.

IMG_20210226_145419.jpgIMG_20210228_084454.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!