OBDeleven

Van de week weer iemand geweest. Gehele auto op zijn kop met OBDeleven. 2 uur gekost om het weer te fixen. De volgende staat ook alweer op het menu een Caddy in dit geval.

Nogmaals waarschuwing voor iedereen let op wat je doet.
 
Van de week weer iemand geweest. Gehele auto op zijn kop met OBDeleven. 2 uur gekost om het weer te fixen. De volgende staat ook alweer op het menu een Caddy in dit geval.

Nogmaals waarschuwing voor iedereen let op wat je doet.

ik sla voor zekerheid standaard instellingen op.!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Oud Topic, ik weet het! maar inmiddels al wat dingetjes aangezet.
Heb nu iig Needle Sweep, bijtank hoeveelheid etc.

Wilde nog kijken of ik voor de gein US lights kon aanzetten en de OEM alarm piep kon activeren.
Echter bleef Central Electronics gelocked en kon deze via security codes enzo ook niet geactiveerd krijgen.

Iemand enig idee? lijkt me niet dat ik deze module mis?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135PK 
US lights hoef je geen moeite voor te doen ;) - antwoord is nee.
Niet mogelijk met de coderingen van de Golf 7?

[09-Boordnet]
[Security Toegang-16]
Voer de toegangscode in: 31347
[Aanpassen-10]
[Kanaal 09 '0 BLK light fitting VL B36-light function D 0 Select'] voor-rechts; Kies Standlicht Allgemein
[Kanaal 10 '0 BLK light fitting VL B36-dimming select CD 0'] nieuwe waarde: 30
[Kanaal 09 'Leuchte1BLK VRB20 light function D 1 Select'] voor-rechts; Kies Standlicht Allgemein
[Kanaal 10 'Leuchte1BLK VRB20-dimming CD 1'] nieuwe waarde: 30
[Kanaal 12 'Leuchte0BLK VL-B36 Lichfunktion E Select 0']; Kies: Blinken links Dunkelphase
[Kanaal 15 'Leuchte0BLK VL B36 dimming Direction EF']; Kies: Minimize
[Kanaal 12 'Leuchte1BLK VRB20 Light Function E 1']; Kies: Blinken rechts Dunkelphase
[Kanaal 15 'Leuchte1BLK VRB20 dimming Direction EF']; Kies: Minimize
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Oud Topic, ik weet het! maar inmiddels al wat dingetjes aangezet.
Heb nu iig Needle Sweep, bijtank hoeveelheid etc.

Wilde nog kijken of ik voor de gein US lights kon aanzetten en de OEM alarm piep kon activeren.
Echter bleef Central Electronics gelocked en kon deze via security codes enzo ook niet geactiveerd krijgen.

Iemand enig idee? lijkt me niet dat ik deze module mis?
Wees maar blij dat het niet lukt, zo kansloos dat US lights. Je rijdt echt voor paal
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Singer
Ik vind het wel mooi. Heb een tijdje als alternatief (en als projectje) mijn mistlampen oranje gehad door middel van Dualcolor leds (wit en oranje). Via VCDS ingesteld op 30% en mee knipperend. Maar niet lang gehad en eigelijk nooit gebruikt. Vond het wel een leuke knipoog naar mijn oude Golf VR6 die de knippers in de bumper had en US lights.
 

Bijlagen

  • IMG_2120.JPG
    IMG_2120.JPG
    1.6 MB · Weergaven: 22
Ik vind het wel mooi. Heb een tijdje als alternatief (en als projectje) mijn mistlampen oranje gehad door middel van Dualcolor leds (wit en oranje). Via VCDS ingesteld op 30% en mee knipperend. Maar niet lang gehad en eigelijk nooit gebruikt. Vond het wel een leuke knipoog naar mijn oude Golf VR6 die de knippers in de bumper had en US lights.

lekker bezig! hoe ben jij in 09 (central electronics gekomen? bij mij staat ie op grijs namelijk met VCDS.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135PK 
Echter bleef Central Electronics gelocked en kon deze via security codes enzo ook niet geactiveerd krijgen.

Iemand enig idee? lijkt me niet dat ik deze module mis?

Heb je geen originele kabel of een verouderde kabel die niet om kan gaan hiermee.

De inlogcode is altijd 31347 op de Polo 6C en AW daarna kan je de adaptie wijzigen.

Zonder de code kan je overal wel in komen maar aanpassen en bevestigen niet helaas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!