Nurnbergring.

Dit kriebelt al heel lang bij mij... echter kijk ik de laatste tijd vaak de "touristenfahrten crash en drift compilaties". Dit is toch erg pijnlijk en je verzekering vergoedt inderdaad niks, daar komt nog bij dat je de schade aan de baan moet betalen (vangrail, sleept etc.). En dan nog steeds wil ik een keertje gaan.

Vraagje: Eddyfr ga je weer toerkes doen? hahaha, ben erg benieuwd hoe die 300pk gaat klinken!
 
Het is altijd een aanrader om een dagje te gaan kijken op de ring. Inderdaad even kijken of er touristenfahrten zijn. Mijn favoriete kijkplaats is nog altijd adenauer forst. Nadeel is dat je er een flinke berg voor moet beklimmen (of gokken dat de slagboom open blijft). De bratwursten zijn ook een aanrader bij "Brünchen".

Tip kijk ook even op Ring-world.nl voor kijkplaatsen en andere nuttige info.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een bezoek aan de Nurburgring staat al heel lang bij mij op het lijstje. Eventueel zou ik ook mee kunnen. Weet alleen nog niet of ik zelf ga rijden of ga kijken. Heb namelijk 0,0% ervaring met het rijden op circuits.
 
ben er al 4x geweest echt erg leuk! hele sfeer en alle wagens die er te spotten zijn..
nee ik ga niet de baan op met mijn wagentje, had de laatste x nog een giga crash zien gebeuren ..... ik pas wel op :(

Dus, ipv een centrale meeting, gaan we rond eind dec naar de ring toe Stick Out Tongue ?

ps, doe ook wel ff mee met opscheppen met zogenaamd vragen aan je baas op je ze auto mag lenen , dan vraag ik ze 599GTO of 360 CS!
Kans van slagen dat ik die mee krijg ? 0 .
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!