Nu dan even op de juiste manier voorstellen.

Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Schitterende Polo WRC R !
Je ziet ze vaak met blauw/grijze stickers. Heb jij die eraf gehaald
of is deze nieuw zonder stickers besteld ?
Geniet van je nieuwe aanwinst :)
Ik weet het niet zeker maar denk dat de vorige eigenaar ze eraf gehaald heeft, anders had ik het zelf gedaan, vind de striping iets te veel van het goed, nu heeft ook niet iedereen in de gaten wat er nou voorbij rijdt.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
Leuk wagentje maar 310pk in een polo wat moet je er mee

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Lekker positief persoon ben je. Als ik jouw berichten tegen kom, is het altijd wel geklaag of iets neerzetten in een negatieve zin.

Kan ook toeval zijn dat ik alleen deze berichten van je lees maar het valt me in ieder geval op.

Maar voor de WRC eigenaar. Welkom en een dikke bakk!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: slowmotiontdi en bartjuu
Lekker positief persoon ben je. Als ik jouw berichten tegen kom, is het altijd wel geklaag of iets neerzetten in een negatieve zin.

Kan ook toeval zijn dat ik alleen deze berichten van je lees maar het valt me in ieder geval op.

Maar voor de WRC eigenaar. Welkom en een dikke bakk!!!
Nou dank je wel Black Polo BM, ik snap wel dat niet iedereen begrijpt waarom er zoveel vermogen in zo,n kleine auto moet zitten, maar ik vind het leuk en daar gaat het mijn ziens om. Ieder het zijne en vrijheid blijheid zeg ik.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
Nou dank je wel Black Polo BM, ik snap wel dat niet iedereen begrijpt waarom er zoveel vermogen in zo,n kleine auto moet zitten, maar ik vind het leuk en daar gaat het mijn ziens om. Ieder het zijne en vrijheid blijheid zeg ik.
Ger, voordat er een misverstand ontstaat. @BlackPoloBM heeft het over @mikerosauer , niet over jou.

Deze persoon heeft er wat weg van om op alles negativiteit te laten vloeien, zo ook hier. (@mikerosauer)
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: slowmotiontdi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!