Voorstellen Nova1986: Onze polo uit 2010

oke dan nou ja waar ik vaak mee zit met de nieuwe re radios is dat het me zo erg afleid adhd en autisme in mijn geval en deze zie je niet tijdens het rijden.
ik heb mijn xiaomi telefoon en mijn vriendin een samsung en hebben spotifi lekker aan tijdens het rijden met waze en het werkt wel maar ik dacht eens vragen of het het waard is. ik ben ook al aan het kijken geweest naar een usbc met 3,5mm splitter haaks dan kom ik er ook maar ja ik weet niet bt audio is dat beter ja of nee dan... ik ben erg benieuwd.
Voor jou radio is er geen bluetooth module die moderne bleutooth ondersteund volgens mij..
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Nova1986
Voor jou radio is er geen bluetooth module die moderne bleutooth ondersteund volgens mij..
Serieus super bedankt ja de radio zelf zegt wel bt audio en de ( ik weet niet of ik mag vloeken) maar: de volkswagen dealer wilde gelijk voor 500 euro dingen aansmeren terwijl de vraag was wat ik nodig zou hebben en of het kon. ik ben blij dat iedereen me helpt hier. en heb nu een oplossing maar het had leuk geweest qua muziek mis ik niets de boxen hebben genoeg boem en oef om schade te maken of geweldig mee te jammen dus ben al lang blij:cool::)
 
Volkswagen  Polo 6R  1229cc 55Kw 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Hey Sal,

ik heb hem toegevoegd ik hoop dat hij het doet (de foto)
Er zijn MDI adapterkastjes voor bluetooth. Zelf ook al 3,5 jaar in de Polo hangen. Moet je we de aansluiting voor hebben in je Dashboard! Afbeelding van het stekkertje dat je hebt hangen als je die aansluiting hebt, heb ik bijgevoegd.
 

Bijlagen

  • 701A5B6E-DD74-4FED-9886-F400CABC443C.jpeg
    701A5B6E-DD74-4FED-9886-F400CABC443C.jpeg
    5.8 KB · Weergaven: 7
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Nova1986 en Sal
Er zijn MDI adapterkastjes voor bluetooth. Zelf ook al 3,5 jaar in de Polo hangen. Moet je we de aansluiting voor hebben in je Dashboard! Afbeelding van het stekkertje dat je hebt hangen als je die aansluiting hebt, heb ik bijgevoegd.
Hey Jay, en iedereen.

Mijn polo zou weer niet eens speciaal zijn en de kabel is niet leverbaar maar er is een oplossing waar we nu mee kunnen leven.
iedereen bedankt voor de hulp het was een leuke uitdaging hoe en wat uit te zoeken en we ik en me vriendin zijn uitgekomen tot de foto oplossing iets in die trent zodra we het hebben geïnstalleerd laat ik zien hoe ik het gedaan heb.

voor iedereen dank jullie wel en ben erg blij met alle hulp en dat meen ik echt.usb.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1229cc 55Kw 
Hoi, heb je toevallig een aux aansluiting?

Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem gehad. Maar ik heb wel een aux aansluiting.

Als je alleen bluetooth wil gebruiken is dit ideaal, je kan er behalve muziek mee luisteren ook bellen.
 

Bijlagen

  • 818A5D1F-7958-47F1-94A0-707213A0CF0D.png
    818A5D1F-7958-47F1-94A0-707213A0CF0D.png
    185.6 KB · Weergaven: 3
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!