Voorstellen Nova1986: Onze polo uit 2010

Hey hallo na vele jaren in vele voertuigen hebben we in september besloten om toch de landrover weg te doen en een diesel te nemen en prijzen van brandstoffen waren we daar erg blij mee.
ik heb deze gekocht van een collega en we zijn er erg blij mee alleen de autotechniek waar ik verstand van heb stopt bij het jaar 2000 zo ongeveer.
Je hebt een computer nodig om nou bijna alles helaas ben ik daar nog niet zo in thuis en wil voornamelijk wat dingen weten en kijken als er dingen gemaakt moeten worden of er andere opties zijn dan bij de dealer naar binnen rijden en gelijk je bankrekening kan plunderen.

ik zelf heb ADHD en autisme dus als mensen daar wat rekening mee kunnen houden is dat erg fijn.

verder heb ik geen idee wat het exacte type is ik hou van me polo al zijn er wel dingen die ik er in de toekomst heus aan wil passen.

als er nog vragen zijn hoor ik dat graag
 
Volkswagen  Polo 6R  1229cc 55Kw 
dank jullie wel iedereen,

ik heb een uitdaging ik wil graag wat functies aan laten zetten in mijn polo zo als bij rijden deur op slot en nu werd mij verteld dat er nog meer mogelijk is maar nergens kan ik een lijst vinden van dingen die ik dan aan of uit kan laten zetten is hier een lijst van??

en 2e is het het waard om bij de radio en nu wil iedereen weten welke radio maar ik heb me laten vertellen de RCD 310??? geen idee gewoon scherm geen navigatie in systeem staat wel BT audio maar ik mis de module. maar ik wilde weten is het het waard om de BLE module er eventueel voor aan te schaffen of dat ik het beter via de AUX kabel kan blijven doen?

Alvast bedankt voor alle hulp

Nova en Roos
 
Volkswagen  Polo 6R  1229cc 55Kw 
Hey Sal,

ik heb hem toegevoegd ik hoop dat hij het doet (de foto)
Da's inderdaad een RNS310. Ik zou je graag willen adviseren om even met @dov in gesprek te gaan over een RCD330Plus. Super radiootje, super service en vooral goede prijs/kwaliteit!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: dov en Nova1986
Da's inderdaad een RNS310. Ik zou je graag willen adviseren om even met @dov in gesprek te gaan over een RCD330Plus. Super radiootje, super service en vooral goede prijs/kwaliteit!
ik ben best tevreden en hoef niet zo zeer ander dat wil zeggen ik ben autistisch en verandering is wat lastig zeker met mijn budget. en ik zal @dov eens taggen en vragen wat er anders is aan die jij net noemt. dank je wel voor je antwoord
 
Volkswagen  Polo 6R  1229cc 55Kw 
ik ben best tevreden en hoef niet zo zeer ander dat wil zeggen ik ben autistisch en verandering is wat lastig zeker met mijn budget. en ik zal @dov eens taggen en vragen wat er anders is aan die jij net noemt. dank je wel voor je antwoord
ik denk dat een bluetooth module voor de RNS310 niet uit kan tov de gemakken van een RCD330Plus. 2/3 jaar geleden een exemplaar gekocht bij Dov voor 330 euro. Hiermee was de auto van 2013 naar 2020 gegaan qua uitrusting:
- Apple CarPlay
- Navigatie
- Display
- Bleutooth

Het mooie van de 330Plus is dat deze 1 op 1 past in jou Polo zonder aanpassingen aan de bedrading te hoeven doen.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: dov en Nova1986
ik denk dat een bluetooth module voor de RNS310 niet uit kan tov de gemakken van een RCD330Plus. 2/3 jaar geleden een exemplaar gekocht bij Dov voor 330 euro. Hiermee was de auto van 2013 naar 2020 gegaan qua uitrusting:
- Apple CarPlay
- Navigatie
- Display
- Bleutooth

Het mooie van de 330Plus is dat deze 1 op 1 past in jou Polo zonder aanpassingen aan de bedrading te hoeven doen.
oke dan nou ja waar ik vaak mee zit met de nieuwe re radios is dat het me zo erg afleid adhd en autisme in mijn geval en deze zie je niet tijdens het rijden.
ik heb mijn xiaomi telefoon en mijn vriendin een samsung en hebben spotifi lekker aan tijdens het rijden met waze en het werkt wel maar ik dacht eens vragen of het het waard is. ik ben ook al aan het kijken geweest naar een usbc met 3,5mm splitter haaks dan kom ik er ook maar ja ik weet niet bt audio is dat beter ja of nee dan... ik ben erg benieuwd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1229cc 55Kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!