Nooit te oud voor je eerste Polo....

Hallo forum-leden, hier is een kersvers lid.

Je bent nooit te oud voor het bestellen van je eerste Polo. Zeventig jaar jong, nog niet eerder de eigenaar van een Volkswagen geweest. Maar in januari ben ik gaan proefrijden in de Polo AW en ik was meteen 'verkocht'. Het is een Highline 1.0 TSI 115 pk geworden, met DSG. Heel leuk en voor mij een nieuw fenomeen was dat de koper uit een meterslange optielijst zijn ideale auto bij elkaar kan sprokkelen.

Deze week wordt hij in Pamplona gebouwd en volgens de prognose wordt hij in week 18 (rond 1 mei) afgeleverd. Mijn vraag aan jullie luidt: kloppen die voorspellingen in het algemeen een beetje? Of moet ik nog langer nagelbijtend gaan zitten afwachten?

Ik ben trouwens ook redelijk benieuwd hoe mijn Polo de lange weg van Spanje naar Nederland gaat afleggen. Schip? Trein? Vrachtwagen-trailer? Is er iemand die daar het antwoord op weet?

Groet van

Betulus
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Wij hebben in November een Polo (R-line, Panoramadak) besteld en de productiestart staat op Week 13. Levering in Week 17.
Ik ben ook heel erg benieuwd of ze deze beloftes gaan nakomen ! Ik kan in ieder geval niet wachten Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 140pk 
Allemaal bedankt voor de felicitaties en woorden van welkom. Even een paar vragen beantwoorden: Modificaties? Voorlopig maar even niet. Opties? Het is nogal een lijst, maar ik wil ze best even optikken:

Executive pakket
Multifunctioneel stuurwiel met tiptronic
Advance pakket
Zonder type-aanduiding
Reservewiel (ruimtebesparend)
Spiegel pakket
Verstelbare lendensteunen
Achteruitrijcamera
Active info display
Winterpakket
Parkeersensoren
Keyless access
Side assist
Pre crash
Licht en zicht pakket
Sportpedalen DSG
Bekleding volledig leer
Instaplijsten Polo
DAB+
Schuif/kanteldak
65% getint glas achter
LED pakket

Ik beloof een foto van mijn eerste Polo te plaatsen zodra de aflevering achter de rug is. Hopelijk in de eerste week van mei. Nog een dikke maand aftellen, het valt niet mee!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Welkom Betulus, mooie polo bij elkaar gesprokkeld, bijna full options zeker.
In welke kleur is de auto besteld?
Veel rij plezier ermee.
 
Seat  Ibiza FR Business Intense  1.0 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!