Nieuwertje! Polo 6C

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen ,
Zal me eerst even voorstellen .
Mijn naam is Carlo & ben 20 jaar en kom uit Rijnsburg (Zuid holland)
Heb me maar is aangemeld op dit forum vanwege aanschaf van een Nieuwe Polo 1.2 TSI 90Pk 6C Highline .
Met de volgen de opties : Pure white /
Licht&Zicht pakket / R line intreur / Extreur / 17" Mallory velgen met 215/40/R17 banden / Compostion media met aux & usb aansluiting ! /Climatronic / zonder Type aanduiding enkelt t VW logo ( dat was overigens de engiste optie die gratis was haha )

Verwachte leverdatum 17/09/15 maar zal ongetwijfeld uitlopen heb namelijk nooit geluk...

To do list :
17'' Cádiz Golf R velgen
Externe Chiptuning Box ( Heb je wat of wat gezien PM me )
Carbon of zwart : Spiegels laten wrappen.

Dit was het wel haha

Gr Carloo
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en HJV
Haha ! Jaa ben al overal aan t kijken en informatie op doen Big Grin

Ga van de week al nieuwe velgen halen:grimacing: 17" & Laat me banden omslaan en de 17" mallory velgen wordt een winterset Waarschijnlijk worden het de Golf 7 R Ster velgen. Zag een photoshopje hier op t forum staan heb ze zelf nog niet onder een Polo gezien namelijk?

Iemand nog suggesties voor mooie 17" velgen?
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!