Nieuwe velgen

Max1996

Bekend lid
580
399
112
Beste forumleden,

Ik ben opzoek naar nieuwe 17" velgen en ik ben heel benieuwd wat jullie er momenteel op hebben liggen! Ik zie momenteel de bomen door het bos niet meer door het grote verschillende aanbod :coldsweat:. Zouden jullie een foto van jullie velgen willen delen inclusief een korte beschrijving van het merk etc.? Mijn voorkeur gaat uit naar een combinatie van donker grijs en zwart, maar ik laat mij graag verrassen.

Dit heb ik er momenteel onder liggen (zie bestand)
 

Bijlagen

  • auto velgen.jpg
    auto velgen.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 62
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Beste forumleden,

Ik ben opzoek naar nieuwe 17" velgen en ik ben heel benieuwd wat jullie er momenteel op hebben liggen! Ik zie momenteel de bomen door het bos niet meer door het grote verschillende aanbod :coldsweat:. Zouden jullie een foto van jullie velgen willen delen inclusief een korte beschrijving van het merk etc.? Mijn voorkeur gaat uit naar een combinatie van donker grijs en zwart, maar ik laat mij graag verrassen.

Dit heb ik er momenteel onder liggen (zie bestand)
Klopt het dat je nu de “Mallory” velg eronder hebt van 17” ? Mocht je ze verkopen wat zouden ze dan mogen kosten ?
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Beste forumleden,

Ik ben opzoek naar nieuwe 17" velgen en ik ben heel benieuwd wat jullie er momenteel op hebben liggen! Ik zie momenteel de bomen door het bos niet meer door het grote verschillende aanbod :coldsweat:. Zouden jullie een foto van jullie velgen willen delen inclusief een korte beschrijving van het merk etc.? Mijn voorkeur gaat uit naar een combinatie van donker grijs en zwart, maar ik laat mij graag verrassen.

Dit heb ik er momenteel onder liggen (zie bestand)
Mag ik de reden van je keuze voor 17 inch vragen, aangezien de Mallory velgen die je nu hebt ook al 17 inch zijn?

18 inch zal velen malen dikker staan, vooral wanneer je verlaagd bent! Misschien een idee om uberhaupt te wachten met andere velgen kopen totdat je verlaagd bent? Dan kan je op dat moment al zien hoe 17 inch er uit ziet onder een verlaagde auto. :)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Beste forumleden,

Ik ben opzoek naar nieuwe 17" velgen en ik ben heel benieuwd wat jullie er momenteel op hebben liggen! Ik zie momenteel de bomen door het bos niet meer door het grote verschillende aanbod :coldsweat:. Zouden jullie een foto van jullie velgen willen delen inclusief een korte beschrijving van het merk etc.? Mijn voorkeur gaat uit naar een combinatie van donker grijs en zwart, maar ik laat mij graag verrassen.

Dit heb ik er momenteel onder liggen (zie bestand)
Deze pas gemonteerd. net eventjes en ander kleurtje 8j 18 et48
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
Klopt het dat je nu de “Mallory” velg eronder hebt van 17” ? Mocht je ze verkopen wat zouden ze dan mogen kosten ?
Yes deze liggen op dit moment eronder. Qua kosten nog geen idee, doe een leuk bod :)

Mag ik de reden van je keuze voor 17 inch vragen, aangezien de Mallory velgen die je nu hebt ook al 17 inch zijn?

18 inch zal velen malen dikker staan, vooral wanneer je verlaagd bent! Misschien een idee om uberhaupt te wachten met andere velgen kopen totdat je verlaagd bent? Dan kan je op dat moment al zien hoe 17 inch er uit ziet onder een verlaagde auto. :)
Ik denk inderdaad dat ik de auto eerst ga verlagen. De reden voor 17" is dat ik soms lees dat de banden aanlopen bij 18", durf het risico niet te nemen.

Reden dat ik hoogstwaarschijnlijk nieuwe velgen wil is dat ik de combinatie tussen zwart en grijs heel erg mooi vind. Ik vind de Thorsby velgen onder mijn Polo AW ook top namelijk (zie bestand)!
 

Bijlagen

  • Velgen.jpg
    Velgen.jpg
    208.4 KB · Weergaven: 12
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Yes deze liggen op dit moment eronder. Qua kosten nog geen idee, doe een leuk bod :)


Ik denk inderdaad dat ik de auto eerst ga verlagen. De reden voor 17" is dat ik soms lees dat de banden aanlopen bij 18", durf het risico niet te nemen.

Reden dat ik hoogstwaarschijnlijk nieuwe velgen wil is dat ik de combinatie tussen zwart en grijs heel erg mooi vind. Ik vind de Thorsby velgen onder mijn Polo AW ook top namelijk (zie bestand)!
Aanlopen ligt er helemaal aan welke ET de velgen hebben en hoeveel J en welke bandenmaat je daar omheen legt. 18 inch is gewoon mogelijk zonder aanlopen. :)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
E74F0409-4F98-4267-960A-4C42C9654394.jpegMistral velgen16 & Volkswagen ventieldopjes.
Gekocht op marktplaats met banden voor 350 origineel ook.
Heb deze maat kleinere velgen genomen omdat ik bang was dat 17 niet fijn zou rijden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!