Nieuwe velgen? 17 of 18 inch? niet verlagen :S

Hallo,

Ik ben al een aantal maanden aangemeld op het forum maar niet echt actief. Ik heb een polo bluemotion uit 2011 in de kleur grijs 5-deurs. Deze auto heb ik gekocht omdat ik toch in de toekomst kinderen hoop te verwachten. Hiervoor reed ik een suzuki swift uit 2009 met aerow pakket en toestanden Big Grin.

Ik zit nu met het probleem dat ik het toch niet kan laten en de auto wel een beetje mooier zou willen maken met een set velgen. Er zitten op dit moment 15 inch velgen onder. Ik zou graag over willen op 17 of 18 inch. Ik moet er wel bij zeggen dat ik deze auto niet ga verlagen. Die tijd heb ik gehad. Is er iemand met 18 inch velgen op het forum met fotos die hem niet heeft verlaagd? Vraag me af of dit mooi lijkt. Verder heb ik eigenlijk al een paar mooie 17 inch Dotz mugello velgen op het oog. Deze is er in 5x100 et 35 en 5x100 et32 8.0 j. past de et32 onder de polo?

Alvast bedankt.

p.s. ik moet niet te veel op het forum kijken, want dan begint het weer aan alle kanten te kriebelen:smile:
 
Ik heb zelf nu ook de 17 inch rotors eronder.
215 banden onder een BM gaat op zich prima, ik rijd nog steeds prima 1 op 27 als het moet.

Als er 16 inch rotors geweest zouden zijn, zou ik die zonder nadenken kopen. Stukje comfort mis ik denk ik wel.
Maar 17 inch is ook lang niet gek.
Het is ook persoonlijk, er zijn genoeg mensen die 18 inch onder hun polo hangen en dat is uiteindelijk ook zeker niet gek!

6ilBGLQ.jpg
 
Heb deze velgen vandaag bekeken in een zaak en het was niet zo dat ik er erg van onder de indruk was, maar als ik deze fotos zie hoe het staat onder de polo zou ik ze toch graag kopen. Ik had helaas niet de mogelijkheid de velgen naast de auto te kunnen zetten.

pfff lastig lastig
 
Hallo,

Ik hev deze week de 17inch rotors besteld. Hoop dat ik geen spijt krijg dat ik geen 18 heb genomen. Het worden de rotors met mat grey. Nog even een vraagje over het verlagen. Als ik hem alleen verlaag met veren 25mm en 30 mm lever ik dan veel comfort in? Kan ik dan ook nog fatsoenlijk met mensen achterin de auto zitten zonder geklapper als ik over een drempel ga? Of dat ik zelf overal stapvoets over moet? Passen veren van een 1,6 tdi op de bluemotion??

Dat zijn nogal wat vragen.
 
neem een h&r kit verlagingsveren. je verlaagt er mooi mee, en je comfort behou je.
ik zit met ta technix set verlaging, helemaal op zen laagst op 18", en zelfs ik heb comfort Big Grin
eibach is meer sportveren, en verlagen amper..

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Ziet er super dik uit!! Maar wat is de banden maat? En heb je nog wel comfort? En schuren de banden bijvoorbeeld niet tegen de wielkasten als je helemaal instuurt.
Ik denk niet dat deze persoon nog gaat reageren. Hij is al bijna 7 jaar niet meer hier online geweest.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!