Nieuwe radio en CarPlay

Beste allemaal,

Ik heb sinds kort een VW Polo bj2011. Het is een highline maar heeft de simpele lcd radio. Ik zou graag upgraden naar een radio met navigatie en handsfree bellen. De rns315 lijkt me de uitkomst maar ik weet niet wat me dit gaat kosten.

Ik zou tevens willen weten of er al wat bekend is over Carplay en welke systemen dit zullen gaan ondersteunen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bart
 
Effectief vraag je dus wat de prijs is van een RNS315 en of we even Carplay in willen tikken in Google?

Dat eerste is wel te doen op marktplaats.nl, maar als je hier toch bent kun je ook even bij 'te koop' kijken om het van een forumlid over te nemen.

Carplay werkt waarschijnlijk niet met origineel spul van VW, die werken allemaal met Mirrorlink op de nieuwe units (Discover serie) en de RNS'jes hebben het niet. Alternatief is Pioneer.

PS, maak ook even een garage aan om jezelf en je Polo voor te stellen. Zo kunnen we ideeen uitwisselen voor upgrades en andere leuke aanpassingen voor de Polo
 
goed luisteren naar papa micheal !

Effectief vraag je dus wat de prijs is van een RNS315 en of we even Carplay in willen tikken in Google?

Dat eerste is wel te doen op marktplaats.nl, maar als je hier toch bent kun je ook even bij 'te koop' kijken om het van een forumlid over te nemen.

Carplay werkt waarschijnlijk niet met origineel spul van VW, die werken allemaal met Mirrorlink op de nieuwe units (Discover serie) en de RNS'jes hebben het niet. Alternatief is Pioneer.

PS, maak ook even een garage aan om jezelf en je Polo voor te stellen. Zo kunnen we ideeen uitwisselen voor upgrades en andere leuke aanpassingen voor de Polo
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Nee Carplay kan je met een RNS315 wel vergeten. zelfs op de Discover-serie kan het niet, alleen Mirrorlink. MAar dat is nog een erg beperkt protocol en werkt alleen met een aantal Android-apparaten.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!