Nieuwe prijzen per 1 juli 2012: Wow dat gaat hard omhoog!

Vergelijk eens de huidige prijzen van de Polo met de prijzen vanaf 1 juli 2012. De verhogingen zijn niet mis, vooral door de zwaardere CO2 BPM toeslag. De Easyline gaat zomaar 1000 Euro omhoog omdat hij relatief vuil is. En de GTI..kijk zelf maar :? En dan heb ik het alleen maar over de aanschafprijs en niet over bijtelling!
Wat me ook opvalt is, dat de Bluemotion Technology types net onder de de gewone geprijsd zijn ipv. ruim eronder. Hier heeft VW wel wat lopen truuken bij de duurdere versies zoals de Highline Bluemotion 105 pk: Daar hebben ze de nettoprijs opgekrikt om bij de inclusief-BTW-prijs weer uit te komen net onder de prijs van de gewone Highline. Kortom VW pikt z'n graantje mee uit de veranderde CO2 BPM belasting in plaats van dit aan de consument terug te geven.

Ik ben benieuwd hoe de consument reageert / afgeschrikt wordt door de verhoogde prijzen. Ik denk dat VW het meer dan tevoren zal moeten hebben van kortingsacties.

Zie
Polo | Fleetwise

en vergelijk voor / na 1 juli 2012........
 
Ik heb dat inderdaad een paar weken geleden al gezien. Heb snel een op voorraad zijnde seat ibiza fr met 1.2 tsi motor gekocht.
Plus kreeg daarbij ook nog €1200 zomerkorting. Voor mijn oude 6r highline van anderhalf jaar kreeg ik toch nog €15.500 terug.
Bij betalen €3600. Niet slecht dacht ik en 4 jaar garantie op deze ibiza.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!