Salipander
Nieuw lid
Vergelijk eens de huidige prijzen van de Polo met de prijzen vanaf 1 juli 2012. De verhogingen zijn niet mis, vooral door de zwaardere CO2 BPM toeslag. De Easyline gaat zomaar 1000 Euro omhoog omdat hij relatief vuil is. En de GTI..kijk zelf maar :? En dan heb ik het alleen maar over de aanschafprijs en niet over bijtelling!
Wat me ook opvalt is, dat de Bluemotion Technology types net onder de de gewone geprijsd zijn ipv. ruim eronder. Hier heeft VW wel wat lopen truuken bij de duurdere versies zoals de Highline Bluemotion 105 pk: Daar hebben ze de nettoprijs opgekrikt om bij de inclusief-BTW-prijs weer uit te komen net onder de prijs van de gewone Highline. Kortom VW pikt z'n graantje mee uit de veranderde CO2 BPM belasting in plaats van dit aan de consument terug te geven.
Ik ben benieuwd hoe de consument reageert / afgeschrikt wordt door de verhoogde prijzen. Ik denk dat VW het meer dan tevoren zal moeten hebben van kortingsacties.
Zie
Polo | Fleetwise
en vergelijk voor / na 1 juli 2012........
Wat me ook opvalt is, dat de Bluemotion Technology types net onder de de gewone geprijsd zijn ipv. ruim eronder. Hier heeft VW wel wat lopen truuken bij de duurdere versies zoals de Highline Bluemotion 105 pk: Daar hebben ze de nettoprijs opgekrikt om bij de inclusief-BTW-prijs weer uit te komen net onder de prijs van de gewone Highline. Kortom VW pikt z'n graantje mee uit de veranderde CO2 BPM belasting in plaats van dit aan de consument terug te geven.
Ik ben benieuwd hoe de consument reageert / afgeschrikt wordt door de verhoogde prijzen. Ik denk dat VW het meer dan tevoren zal moeten hebben van kortingsacties.
Zie
Polo | Fleetwise
en vergelijk voor / na 1 juli 2012........