Nieuwe polo gti - reflectoren ( tussen voorportier en wielkasten)?

Ahhh nou dan zijn we er uit :) Je hebt gelijk, even gekeken op de occassionssite van Zijm. Het is inderdaad hun 'logo'. Hmm, ik denk dat ik ze er voorzichtig afhaal. En een 'cleane' kentekenplaat koop. Is zo vervangen inderdaad! Eentje zonder randen natuurlijk.

Mysterie opgelost Stick Out Tongue
 
Ik heb hem zelf nog niet, maar als je op internet zoekt naar "kentekenplaathouder zonder tekstrand" dan kom je al legio shops / bedrijven tegen.

Zo'n houdertje kost je max 5 euro geloof ik.

Bevestiging is vrij makkelijk... je wipt je kentekenplaat eruit, dan kan je een aantal schroefjes verwijderen die in de houder zitten... je vervangt de houder, schroefjes er weer in en voorzichtig je kentekenplaat er weer in klikken.

Oh...en vergeet niet dat je er 2 moet hebben Big Grin Kan me voorstellen (in mijn geval) dat ik er weer 1 zou kopen en thuis erachter kom dat ik er uiteraard 2 nodig heb lol
 
Ahhh nou dan zijn we er uit :) Je hebt gelijk, even gekeken op de occassionssite van Zijm. Het is inderdaad hun 'logo'. Hmm, ik denk dat ik ze er voorzichtig afhaal. En een 'cleane' kentekenplaat koop. Is zo vervangen inderdaad! Eentje zonder randen natuurlijk.

Mysterie opgelost Stick Out Tongue

Ik zou gewoon naar de dealer gaan en vragen of ze die reclame rommel eraf halen. Heb je immers niet om gevraagd. Als er beschadigingen bij de verwijdering optreden is het teminste hun fout
 
Waar hebben jullie de randloze kentekenplaathouders vandaan ? Hoe wordt de plaat in deze bevestigd ?

De naam "randloze kentekenplaathouder" is overigens misleidend: deze heeft namelijk nog steeds een rand rondom (met lipjes waar je je kentekenplaat achter kunt klikken). Alleen de dikke rand onder voor tekst ontbreekt, die is net zo dun als wat je nu links/recht/boven hebt.

Overigens: bij mij zat er alleen achter een houder met reclame; voor zat er al een randloze.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik zou gewoon naar de dealer gaan en vragen of ze die reclame rommel eraf halen. Heb je immers niet om gevraagd. Als er beschadigingen bij de verwijdering optreden is het teminste hun fout

Mee eens! Plus dat ze dan tenminste eens te horen krijgen dat niet iedereen daar zomaar op zit te wachten.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dan had ik direct een nieuwe plaat geeist! Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als er schroefjes door mn kentekenplaat heenzitten.
 
Nee, dat meen je niet! Hoe haalt iemand dat in zijn hoofd... :cry:

Dan had ik direct een nieuwe plaat geeist! Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als er schroefjes door mn kentekenplaat heenzitten.

Geen idee, maar de schroefjes zitten keurig weggewerkt (zie je niks van) plus 't heeft wel iets vind ik zelf ;)
mn bumper is overigens niet beschadigd, zitten alleen 2 gaten in om 't kenteken op vast te schroeven ;)

Ghehe, blijkbaar wordt mijn mening alleen niet gedeeld door jullie :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Wees blij Bas, in België komen ze standaard met 4 mooie gaten. :sad:

Bij de platen voor vrachtwagens toch niet! We hebben ze zonder gaten gekregen echter is het bij jullie verplicht om ze op een bepaalde manier vast te zetten :(



Och kentekens worden amper gestolen. Heb nog nooit iemand in mijn omgeving erover gehoord. Ik heb m achter geklikt zitten en voor met 2 ty-wraps
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!