Nieuwe polo gti - reflectoren ( tussen voorportier en wielkasten)?

Hey allemaal,

Ik heb afgelopen woensdag mn nieuwe polo gti (wit) mogen ontvangen en nu zaten er bij aflevering zilveren reflectors (stickers denk ik, 3-4 stukjes die als een soort zebrapad naast elkaar zitten hooguit 4 x 4 cm groot) tussen de voorportier en de wielkast van de voorwielen aan beide kanten.

Heb al diverse fotos op internet gekeken, maar kom deze nergens tegen! En de auto is af fabriek Oo.

Is dit normaal bij de polo gti?

Groet,
Martijn
 
Dit is een foto waar je het op kan zien... het zit linksboven de wielkast. (heb de link er even ingezet, want in img tags werkt om de een of andere reden niet :/)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie wat je bedoelt, maar ik heb geen flauw idee wat 't is.
misschien een leukigheidje van de dealer ofzo?
of dat je een rond getal hebt qua geproduceerde auto dat ze er vanaf de fabriek iets leuks op plakken ofzo? :lol:
(werkelijk waar, ik heb geen enkel idee :oops:)
 
VW  6R  1.2TDI 
hehe, ja ik dacht ook al zoiets...misschien bij elke laatste van een productiereeks ofzo... naja..ik laat het gewoon zitten. Het is in ieder geval een uniek kenmerk mocht hij onverhoopt worden gestolen.
 
Het zit aan beide kanten op precies exact dezelfde plaats... het lijkt haast mechanisch erop geplaatst.

En idd Yvonne, dat dacht ik eerst ook...en mn vrienden en familie ook Big Grin ... iedereen dacht dat het een knipperlicht was ofzo (uiteraard getest). Maar het is echt een reflecterend materiaal.

Maar goed, ik bel de dealer maandag even en dan post ik wel even of hun het toevallig hebben gedaan of de fabriek Big Grin
 
Dat is een logo dat de dealer erop heeft gezet: het logo van Zijm namelijk ;)

Eventueel er zo af te halen, standaard "luxe" sticker materiaal, in ieder geval een stuk beter dan een dealer die een logo met telefoonnummer ergens op je auto plakt ;)
 
logo-1.gif


Ik zou echt geen dealersticker er op willen hebben, ik vind de dealertekst op de kentekenplaathouder al erg genoeg.
Daar gaat bij mij binnenkort ook een sticker overheen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!