Hallo Allemaal,
enige weken geleden heb ik mijn nieuwe leaseauto mogen bestellen. Het is een zeer uitgebreide (zie onder) Polo BM geworden. Voorwaarde voor de auto was dat ie laag in de bijtelling was omdat deze auto 'voor erbij' zou zijn. Gezien de lage fiscale waarde van de Polo en de niet tegenvallende prestaties (ik rij nu een Volvo V70 D5) was de keuze snel gemaakt en kon het lange wachten beginnen.
Omdat er een Pilot Xenonset in wordt gebouwd wil ik de DRL ook rond de 5.000K hebben. Ik zie verschillende posts over LED, maar daar ben ik vanwege mogelijke storingen op de CAN bus een beetje huiverig voor. Ik wil proberen om er 'gewoon' koele Halogeen in te zetten, maar weet niet welke lichtbronnen er standaard in zitten. Maar wellicht moet ik niet huiverig zijn en gewoon LED plaatsen. Weet iemand een adres in Eindhoven waar men goed kan adviseren?
Oh ja specs:
VW Polo 1.2 TDI Bluemotion Comfortline Hatchback 5drs.
Kleur: Reflexzilver metallic
Pakketten:
Winter pakket
Licht en Zicht pakket
Executive pakket
Opties:
Climate Control
Multifunctioneel lederen stuur
Electrische ramen achter
Boordcomputer en parkeersensoren (achter)
Accessoires:
Lederen bekleding dark brown
“Highline” wangen
Getint glas achterportieren, achterramen en achterklep.
Boavista 17” velgen
Schuifdak type Hollandia 710
Audio/Navigatie: type Pioneer AVICF30BT
Subwoofer: type Pioneer TSWX610A
Verlagingsveren (ABT).
Xenon : type Pilotxenon Proline Bixenonkit.
Highline ondergril en Highline bovengril
Carbon spiegelkappen.
Dubbele claxon
Ehhh dat was het wel :lol: .
Groet en vast bedankt voor de tips!
enige weken geleden heb ik mijn nieuwe leaseauto mogen bestellen. Het is een zeer uitgebreide (zie onder) Polo BM geworden. Voorwaarde voor de auto was dat ie laag in de bijtelling was omdat deze auto 'voor erbij' zou zijn. Gezien de lage fiscale waarde van de Polo en de niet tegenvallende prestaties (ik rij nu een Volvo V70 D5) was de keuze snel gemaakt en kon het lange wachten beginnen.
Omdat er een Pilot Xenonset in wordt gebouwd wil ik de DRL ook rond de 5.000K hebben. Ik zie verschillende posts over LED, maar daar ben ik vanwege mogelijke storingen op de CAN bus een beetje huiverig voor. Ik wil proberen om er 'gewoon' koele Halogeen in te zetten, maar weet niet welke lichtbronnen er standaard in zitten. Maar wellicht moet ik niet huiverig zijn en gewoon LED plaatsen. Weet iemand een adres in Eindhoven waar men goed kan adviseren?
Oh ja specs:
VW Polo 1.2 TDI Bluemotion Comfortline Hatchback 5drs.
Kleur: Reflexzilver metallic
Pakketten:
Winter pakket
Licht en Zicht pakket
Executive pakket
Opties:
Climate Control
Multifunctioneel lederen stuur
Electrische ramen achter
Boordcomputer en parkeersensoren (achter)
Accessoires:
Lederen bekleding dark brown
“Highline” wangen
Getint glas achterportieren, achterramen en achterklep.
Boavista 17” velgen
Schuifdak type Hollandia 710
Audio/Navigatie: type Pioneer AVICF30BT
Subwoofer: type Pioneer TSWX610A
Verlagingsveren (ABT).
Xenon : type Pilotxenon Proline Bixenonkit.
Highline ondergril en Highline bovengril
Carbon spiegelkappen.
Dubbele claxon
Ehhh dat was het wel :lol: .
Groet en vast bedankt voor de tips!