Nieuwe Polo BM DRL

Hallo Allemaal,

enige weken geleden heb ik mijn nieuwe leaseauto mogen bestellen. Het is een zeer uitgebreide (zie onder) Polo BM geworden. Voorwaarde voor de auto was dat ie laag in de bijtelling was omdat deze auto 'voor erbij' zou zijn. Gezien de lage fiscale waarde van de Polo en de niet tegenvallende prestaties (ik rij nu een Volvo V70 D5) was de keuze snel gemaakt en kon het lange wachten beginnen.

Omdat er een Pilot Xenonset in wordt gebouwd wil ik de DRL ook rond de 5.000K hebben. Ik zie verschillende posts over LED, maar daar ben ik vanwege mogelijke storingen op de CAN bus een beetje huiverig voor. Ik wil proberen om er 'gewoon' koele Halogeen in te zetten, maar weet niet welke lichtbronnen er standaard in zitten. Maar wellicht moet ik niet huiverig zijn en gewoon LED plaatsen. Weet iemand een adres in Eindhoven waar men goed kan adviseren?


Oh ja specs:
VW Polo 1.2 TDI Bluemotion Comfortline Hatchback 5drs.
Kleur: Reflexzilver metallic
Pakketten:
Winter pakket
Licht en Zicht pakket
Executive pakket

Opties:
Climate Control
Multifunctioneel lederen stuur
Electrische ramen achter
Boordcomputer en parkeersensoren (achter)

Accessoires:
Lederen bekleding dark brown
“Highline” wangen
Getint glas achterportieren, achterramen en achterklep.
Boavista 17” velgen
Schuifdak type Hollandia 710
Audio/Navigatie: type Pioneer AVICF30BT
Subwoofer: type Pioneer TSWX610A
Verlagingsveren (ABT).
Xenon : type Pilotxenon Proline Bixenonkit.
Highline ondergril en Highline bovengril
Carbon spiegelkappen.
Dubbele claxon

Ehhh dat was het wel :lol: .

Groet en vast bedankt voor de tips!
 
Welkom op dit forum! Mooi samengestelde BM gaat dat worden Big Grin

Wat zijn trouwens "Highline wangen"? Meer steun in de voorstoelen à la de sportstoelen van een Highline?

Ben erg benieuwd naar je ervaringen met het schuifdak! Heb wel eens een witte BM gezien met een achteraf ingebouwd schuifdak. Zag er in iede geval goed passend uit.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
ik heb binnenkort een setje high power 5 w led (cree q5) met lens over. werken prima zonder foutmelding.

ik ga over naar een 7w versie van de cree leds. ik verwacht ze dit weekend binnen te krijgen.

pm me maar als je interesse hebt (ik werk in eindhoven)
 
Wat zijn trouwens "Highline wangen"? Meer steun in de voorstoelen à la de sportstoelen van een Highline?

Dit zijn inderdaad de zijdelen van de stoelen van de Highline. Dus uiteindelijk heb ik sportstoelen:cool:
 
Ik hoop begin mei te kunnen rijden. Auto staat nu bij de leerinbouwer en als ie terug komt moet er ook nog het een en ander gebeuren:mrgreen:. Ik ben ook benieuwd want ik heb hem alleen nog gezien in de vette smurrie en met stikkers toen ie net binnen was!
 
mag ik vragen hoeveel dat gekost heeft voor dat schuifdak?

best een interessante optie Big Grin heb je alleen voorstoelen gedaan of ook de achterbank? Hollandia 500 heeft volgens mij ook de achterbank panorama of niet?
 
Zodra ik foto's kan maken zal ik dit ff doen. Een panoramadak ging volgens mij niet, maar het dak gaat wel naar binnen open. Dus het schuift niet het dak op. Al met al best een duur dakkie, want totaal kost dit EUR. 1.995,-.... Maar dan heb je ook wat;)
 
Euh.. Xenonlamp.nl, dagrijverlichting.info, ebay.de en qua melding daar kun je canbus leds voor kopen, dat werkt bij de meesten zeer goed en anders is de foutmedling wel weg te werken met vcds ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!