Nieuwe LED koplampen.

6 euro voor 7 zekeringen? Op bol.com heb je 80 zekeringen voor een tientje. Denk dat je bij de benzinepomp ook veel minder betaald
Tja, ik wilde graag snel actie ondernemen en de dealer kwam als eerste even in mij op. En dat het dan 6 euro kost i.p.v. 2 euro vind ik niet relevant. Voor grote uitgaven ben ik het zeker met je eens dat de dealer niet altijd de beste optie is. Voor nu kan ik hier prima mee leven.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW en Robin
Nou... Ik schaam me enorm maar ik zal toch maar een update geven. Blijkbaar zit er een plus en min op de LED lampen. In één unit met geluk allebei de LED lampen goed aangesloten maar in de koplamp unit die het niet deed allebei het groot- en dimlicht verkeerd aangesloten. Ja ik weet het, heel dom haha.

Daarnaast probeerde we ook het achterlicht eruit te halen, maar door tijdgebrek (start wedstrijd Ajax-Feyenoord) hadden we besloten dit de volgende keer te doen. Blijkbaar is toen de kabel deels losgeraakt en hierdoor deed 1 lamp het niet in mijn achterlicht.

Kortom, een domme fout en een beetje pech. Heel toevallig dat alles dan aan één kant niet werkt en hierdoor leek of de zekeringen gesprongen waren. Nu kan ik morgen reserve zekeringen ophalen voor 6 euro. Als iemand ze ooit nodig heeft laat maar weten, kan je ze gratis ophalen haha.

Wel wil ik iedereen bedanken voor het meedenken, ik waardeer jullie hulp enorm. Excuses voor mijn domme fout haha :coldsweat:

Hieronder foto's van weer werkende lichten haha
 

Bijlagen

  • Lamp1.jpg
    Lamp1.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 53
  • Lamp2.jpg
    Lamp2.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 48
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Nu alleen nog even de achterlichten vervangen voor die van de 6C. Dan meteen de donkere variant doen :)
Ik was eigenlijk van plan deze aan te schaffen:
Alleen niet op deze site dan.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ik was eigenlijk van plan deze aan te schaffen:
Alleen niet op deze site dan.
Heb ze vroeger gehad op de auto van mijn vrouw, pas vorm is mweh. En knipperlicht is rood, je moet er van houden. Kabel past gewoon in je polo daar hoef je geen wijzigingen aan te brengen.
 
Volkswagen  Polo  - 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Nou... Ik schaam me enorm maar ik zal toch maar een update geven. Blijkbaar zit er een plus en min op de LED lampen. In één unit met geluk allebei de LED lampen goed aangesloten maar in de koplamp unit die het niet deed allebei het groot- en dimlicht verkeerd aangesloten. Ja ik weet het, heel dom haha.

Daarnaast probeerde we ook het achterlicht eruit te halen, maar door tijdgebrek (start wedstrijd Ajax-Feyenoord) hadden we besloten dit de volgende keer te doen. Blijkbaar is toen de kabel deels losgeraakt en hierdoor deed 1 lamp het niet in mijn achterlicht.

Kortom, een domme fout en een beetje pech. Heel toevallig dat alles dan aan één kant niet werkt en hierdoor leek of de zekeringen gesprongen waren. Nu kan ik morgen reserve zekeringen ophalen voor 6 euro. Als iemand ze ooit nodig heeft laat maar weten, kan je ze gratis ophalen haha.

Wel wil ik iedereen bedanken voor het meedenken, ik waardeer jullie hulp enorm. Excuses voor mijn domme fout haha :coldsweat:

Hieronder foto's van weer werkende lichten haha
maar goed dat je eraan gedacht hebt om de plus en de min om te wisselen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!