Nieuwe koplampen

Heb gister nieuwe koplampen met xenon in mijn Polo laten zetten!
Moet zeggen dat ik er heel blij mee ben!
Wat vinden jullie ervan?

Het is trouwens de Easyline versie!
Maar achteraf vond ik de auto toch iets té easy, daarom nu een aantal veranderingen :)


img5871bx-1.jpg


286148_481260011906558_202815614_o.jpg


img5841li-1.jpg
 
Ziet er goed uit zit hier ook de hoogte regeling in? kan je vertellen wat de totale kosten waren?
Ik heb net die andere lampen laten cancellen levertijd is mij te lang.

De Lampen zelf (Units) zijn 269 euro per set!
De Xenonverlichting 6000K is 139,-

De Hoogteregeling zit er niet standaard in, de aansluiting wel, dus uit de originele lampen het motortje gehaald en in de nieuwe erin laten zetten!

En werkt allemaal perfect :) En ziet er goed uit toch?
 
Ziet er inderdaad goed uit!:)
Al moet je wel specifiek van die led balk houden (of het moet je niet uitmaken);)
Veel plezier er iig mee!

Btw ik gok dat jij hiervoor h4 lampen had?
(correct me if I'm wrong)
Maar blijft jouw dimlicht wel aan als je grootlicht aan zet?;)
 
VW  6R  1.2TDI 
De Lampen zelf (Units) zijn 269 euro per set!
De Xenonverlichting 6000K is 139,-

De Hoogteregeling zit er niet standaard in, de aansluiting wel, dus uit de originele lampen het motortje gehaald en in de nieuwe erin laten zetten!

En werkt allemaal perfect :) En ziet er goed uit toch?

Ziet er zeker goed uit alleen wou ik liever die andere :( maar dat is een kwestie van smaak heb je dit laten doen zo ja wat koste dat?
Nu ik die andere afgebeld heb ben ik wel geneigd deze te doen...:???: nog effe nadenken
 
Ziet er inderdaad goed uit!:)
Al moet je wel specifiek van die led balk houden (of het moet je niet uitmaken);)
Veel plezier er iig mee!

Btw ik gok dat jij hiervoor h4 lampen had?
(correct me if I'm wrong)
Maar blijft jouw dimlicht wel aan als je grootlicht aan zet?;)

Laat ik het zo zeggen ..

Zodra ik groot licht aanzet gaat de Xenon uit, en gaat het hallogeen groot licht branden!
Natuurlijk kan ik daar ook nog een Xenon setje inzetten, maar denk dat ik vooral nu, weinig groot licht hoef te gebruiken :)
 
Laat ik het zo zeggen ..

Zodra ik groot licht aanzet gaat de Xenon uit, en gaat het hallogeen groot licht branden!
Natuurlijk kan ik daar ook nog een Xenon setje inzetten, maar denk dat ik vooral nu, weinig groot licht hoef te gebruiken :)

Had dat vermoeden idd al!;)
Dat is de H4 codering, maar aangezien je nu niet beide functies uit 1 lampje haalt moet je codering omgezet worden dat je dimlicht aan blijft bij het inschakelen van je grootlicht;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!