Nieuwe koplampen

Volgens onze duitse polovrienden worden de nieuwste Dectane koplampen een dezer dagen uitgeleverd. Verschillende forumleden van Polofreunde hebben al bericht gekregen dat ze de komende dagen de bestelde koplampen zullen ontvangen. Op Dectane.de staat inmiddels ook Verfugbarkeit op groen, dus op voorraad. Gaat het dan toch eindelijk gebeuren?
 
Volgens onze duitse polovrienden worden de nieuwste Dectane koplampen een dezer dagen uitgeleverd. Verschillende forumleden van Polofreunde hebben al bericht gekregen dat ze de komende dagen de bestelde koplampen zullen ontvangen. Op Dectane.de staat inmiddels ook Verfugbarkeit op groen, dus op voorraad. Gaat het dan toch eindelijk gebeuren?

Dit ga je niet menen (zag je bericht graafie) heb ik het vd week de koplampen gecancelled en dus die subwoofer besteld staat ie nou op groen terwijl die vd week nog van geel naar rood ging dit is echt balen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit ga je niet menen (zag je bericht graafie) heb ik het vd week de koplampen gecancelled en dus die subwoofer besteld staat ie nou op groen terwijl die vd week nog van geel naar rood ging dit is echt balen.

Je hoeft alleen naar die kleur te kijken om het moment dat je ze besteld. Als jij ze besteld terwijl ze groen waren en een week later zijn ze rood betekend dat jij ze nog optijd hebt besteld. Tenminste zo gaat het bij alle andere webshops wel ;)
 
Je hoeft alleen naar die kleur te kijken om het moment dat je ze besteld. Als jij ze besteld terwijl ze groen waren en een week later zijn ze rood betekend dat jij ze nog optijd hebt besteld. Tenminste zo gaat het bij alle andere webshops wel ;)

De reputatie van Dectane is echter wel iets anders zoals hier al te lezen is :mrgreen:
Maar dat neemt niet weg dat hun nieuwe variant er best goed uit ziet;)

@Djaggo, het lijkt erop dat het een dure maand voor je wordt nu de lampen beschikbaar zijn :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Hmmm, goede vraag. Dat hangt sowieso af van je auto, denk ik:
- heb je nu H4 koplampen, dan verwacht ik dat je in ieder geval instellingen met VAGCOM/VCDS moet wijzigen, omdat deze lampen een configuratie gelijk aan H7 heeft
- heb je H7 koplampen en DRL onder in de bumper, dan zal het niet plug&play zijn als je LEDs als DRL wilt gaan gebruiken, lijkt me
- heb je H7 koplampen en DRL middels het minder fel branden van de dimlichten dan zou het wellicht plug&play kunnen zijn

Maar bovenstaande is giswerk van mijn kant, ik ken de lampen verder ook niet ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik heb besloten gewoon voor mijn sub te gaan want ik vraag me af hoe lang het duurt vor je ze daadwerkelijk heb en aangezien ik in december naar Essen ga haal ik ze daar wel handje contantje kan ik nu alvast genieten van me nieuwe subwoofer als ie geinstalleerd is
animaatjesdansend38832-1.gif
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!