Nieuwe koplampen + achterlampen

Ik heb ze bij deze leverancier gekocht en ik heb er geen problemen mee gehad. Ze zitten nu zo'n 3 maand op mijn Polo en ze bevallen prima. Plug & Play en geen meldingen. Wel zijn de dynamische knipperlichten rood, maar dat vind ik juist mooi en het is RDW goedkeur, dus geen problemen bij de APK. Incl. verzend - en douanekosten €220,- .
Ik ben er erg tevreden mee en de prijs is ook goed.

Oke! heb je hier toevallig een filmpje van? Ben wel erg benieuwd hoe die knipperlichten er dan uitzien? Dacht dat ze gewoon geel moesten zijn?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Helaas lukt het mij niet om hier een zelfgemaakt filmpje te posten. Ik heb hier een link die aardig goed weergeeft hoe het er uit ziet.


Op de site van de RDW, onder kleuren verplichte verlichting, kan je lezen dat de knipperlichten, aan de achterkant van de auto, geel of rood moeten zijn.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Zikuno
Helaas lukt het mij niet om hier een zelfgemaakt filmpje te posten. Ik heb hier een link die aardig goed weergeeft hoe het er uit ziet.


Op de site van de RDW, onder kleuren verplichte verlichting, kan je lezen dat de knipperlichten, aan de achterkant van de auto, geel of rood moeten zijn.

Dan had ik nog wel een vraag. Je hebt de optie om de rode of de smoked te nemen. Nou heb ik gehoord dat je aan de achterkant reflectoren moet hebben. In die smoked reflecteren de achterlichten niet toch? Zo niet, zou je er dan mee weg komen als je 2 van die reflectoren strookjes doet in de bumper?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Dan had ik nog wel een vraag. Je hebt de optie om de rode of de smoked te nemen. Nou heb ik gehoord dat je aan de achterkant reflectoren moet hebben. In die smoked reflecteren de achterlichten niet toch? Zo niet, zou je er dan mee weg komen als je 2 van die reflectoren strookjes doet in de bumper?
Hieronder een linkje naar het APK Handboek van de RDW. Daar staat dat je aan de achterkant van de auto 2 rode reflectoren moet hebben. Een nadere plaatsaanduiding wordt niet aangegeven. 2 rode reflectoren in de bumper plaatsen is dus voldoende voor de APK. Ik zou het wel zo veel mogelijk aan de uiteinden doen.

 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Hieronder een linkje naar het APK Handboek van de RDW. Daar staat dat je aan de achterkant van de auto 2 rode reflectoren moet hebben. Een nadere plaatsaanduiding wordt niet aangegeven. 2 rode reflectoren in de bumper plaatsen is dus voldoende voor de APK. Ik zou het wel zo veel mogelijk aan de uiteinden doen.


Hmm oke thanks, wel even zoeken dan naar een reflector die je zo op je bumper kan plakken... Ik vind ze namelijk alleen met pinnetjes dat ze er in geklikt moeten worden.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Nog steeds aan het denken hier. Of de U leds of gewoon nieuwe OEM koplampen. Iemand nog aanraders? Wil geen GTI koplampen met een rode streep erin want ik heb geen GTI haha!
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Nice! Welke lampen heb je erin?
Sorry voor de late reactie. Deze heb ik er in zitten

US $50.95 17%OFF | 2018 2pcs h7 h4 led headlight h8 h9 h11 h1 h13 h3 9004 9007 9005 9006 9012 hb3 hb4 90w 9600lm 6000k bulb for Auto car lights

Betere prijs dan zowat alle nederlandse aanbieders, heel goede kwaliteit en de lampjes zijn zo gemaakt dat ze precies hetzelfde brandpunt als halogeen lampjes hebben.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Geweldig
Waarderingen: David97
Sorry voor de late reactie. Deze heb ik er in zitten

US $50.95 17%OFF | 2018 2pcs h7 h4 led headlight h8 h9 h11 h1 h13 h3 9004 9007 9005 9006 9012 hb3 hb4 90w 9600lm 6000k bulb for Auto car lights

Betere prijs dan zowat alle nederlandse aanbieders, heel goede kwaliteit en de lampjes zijn zo gemaakt dat ze precies hetzelfde brandpunt als halogeen lampjes hebben.

Hoe zijn deze lampen? Ben zelf geen van ali express omdat het heel snel kapot gaat. Ik heb twee weken lang led lichten gehad en die gingen toen gelijk al knipperen en kreeg gelijk allemaal foutmeldingen!
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Hoe zijn deze lampen? Ben zelf geen van ali express omdat het heel snel kapot gaat. Ik heb twee weken lang led lichten gehad en die gingen toen gelijk al knipperen en kreeg gelijk allemaal foutmeldingen!
Wat je zegt is heel kort door de bocht, er wordt veel rommel verkocht op ali maar ook genoeg goed spul. Gewoon goed je onderzoek doen en niet het goedkoopste van het goedkoopste bestellen. Alles wat kwa led wordt aanngeboden voor de auto in nederlandse webwinkels komt ook van aliexpress alleen 3x de prijs. Geloof me maar.

Deze leds die ik benoemde zijn trouwens tot nu toe perfect gebleken en branden al aardig wat uurtjes :)
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!