Nieuwe koplampen + achterlampen

Dag allemaal,

De laatste tijd heb ik mijn interieur verlichting veranderd naar led en dit bevalt mij erg goed. Het ziet er allemaal zo strak uit. Zoals jullie weten heb ik een tijdje xenon in mijn reflectorkoplampen gehad en had ik ontzettend last van strooilicht en heb ik dus alles weer om laten zetten naar halogeen verlichting. Eigenlijk mis ik die xenonverlichting wel en zit ik elke dag dus na te denken om deze set aan te schaffen:

VW Polo 6R 6C LED DRL xenon koplampen Golf 7 R styling

https://www.procartuning.nl/vw-polo-6r-6c-led-drl-xenon-koplampen-golf-7-r-styling.html

En de achterlichten wil ik vervangen door deze set:

VW Polo 6R GTI look LED achterlichten

https://www.procartuning.nl/vw-polo-6r-gti-look-led-achterlichten.html

Mijn vraag is. Iemand ervaring met de u leds? Is het goede kwaliteit. Wordt het APK afgekeurd als ik er xenon in laat zetten? En is het eigenlijk niet raar dat mensen denken dat ik in een golf rij en later achter komen dat het een polo is haha.

En die achterlichten hoe zijn die? Ik heb wel dat als ik de auto start of de ramen wil openen mijn interieurverlichting eventjes gaan knipperen. Zal de accu het allemaal wel trekken?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? Ik heb btw CAN-bus!

Dankjewel alvast voor de antwoorden!
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Apk regel: goed lichtbeeld = apk goedkeur. Dus zolang je lichtbeeld goed is zou ik hier geen zorgen over maken.

Heb verder geen ervaring met beide lamp units, kan je niet beter doorsparen en voor OEM gaan? Zit je altijd goed. Al moet ik zeggen dat ik ze er wel tof uit vind zien die koplampen, achterlichten vind ik niet zo.
 
Polo  6c  Verkocht 
Die koplampen zijn op diverse andere sites voor minder verkrijgbaar. Zit er zelf ook al over na te denken, maar dan met dynamische knipperlichten.
Achterlichten ben ik niet zo fan van. Hoor regelmatig mensen die ze wegdoen door de ledjes die niet helemaal top meer werken.
Misschien heb je iets aan deze links:



Koplampen met dynamische knipperlichten:

 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Die koplampen zijn op diverse andere sites voor minder verkrijgbaar. Zit er zelf ook al over na te denken, maar dan met dynamische knipperlichten.
Achterlichten ben ik niet zo fan van. Hoor regelmatig mensen die ze wegdoen door de ledjes die niet helemaal top meer werken.
Misschien heb je iets aan deze links:



Koplampen met dynamische knipperlichten:

Ben zelf heel erg fan van deze achterlichten, al zou ik ze persoonlijk liever uit china bestellen scheelt aardig wat. Klein risico op douanekosten maar dat risico zou ik dan zeker nemen.
 
Polo  6c  Verkocht 
Wat durf je niet aan? Je beseft dat nederlandse verkopers dezelfde lampen verkopen als verkopers op aliexpress? Op aliexpress staan ze voor 150 euro per set, in nederland 320 euro per set, dan is de keuze snel gemaakt.

De garantie die je bij Nederlandse verkopers krijgt vind ik fijn t.o.v. China. Wat zijn de douane kosten die er eventueel bovenop komen?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Die koplampen zijn op diverse andere sites voor minder verkrijgbaar. Zit er zelf ook al over na te denken, maar dan met dynamische knipperlichten.
Achterlichten ben ik niet zo fan van. Hoor regelmatig mensen die ze wegdoen door de ledjes die niet helemaal top meer werken.
Misschien heb je iets aan deze links:



Koplampen met dynamische knipperlichten:


Die led acherlichten ga ik dus niet aanschaffen. Maar hoe zit het met deze koplampen? Beetje goede bouwkwaliteit? Geen ali meuk? Of zeggen jullie. Gooi gewoon GTI lampen erin. Want het begint hier ontzettend te jeuken haha. Halogeen moet weg!
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Die led acherlichten ga ik dus niet aanschaffen. Maar hoe zit het met deze koplampen? Beetje goede bouwkwaliteit? Geen ali meuk? Of zeggen jullie. Gooi gewoon GTI lampen erin. Want het begint hier ontzettend te jeuken haha. Halogeen moet weg!
Je kan altijd nog led pitjes in je koplampen zetten, als je het goed doet geen strooilicht en goede lichtopbrengst en vind het er bij mij zelf er tof uit zien
 
Polo  6c  Verkocht 
Die led acherlichten ga ik dus niet aanschaffen. Maar hoe zit het met deze koplampen? Beetje goede bouwkwaliteit? Geen ali meuk? Of zeggen jullie. Gooi gewoon GTI lampen erin. Want het begint hier ontzettend te jeuken haha. Halogeen moet weg!

Je hoort mensen vaak dat ze er enorm blij mee zijn, maar dat het niet 100% goed aansluit, je hebt een klein kiertje als het goed is, kan opgevuld worden.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Polo  6c  Verkocht 
US $150.00 | Taillight assembly for Volkswagen POLO 2010-2018 LED Tail Light Turning Signal Brake Light Reverse Light

130 euro zelfs, 150 dollar zijn ze

Dit had ik dus ook gevonden (inclusief verzendkosten 170). Alleen zijn de recensies van de verkoper niet enorm goed.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Hmm lastig allemaal. Bestaat er geen xenon kit die ik kan kopen zonder strooilicht en waar tegenliggers geen last van krijgen? Ik kan even een foto maken zodat jullie kunnen zien wat ik nodig heb!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Hmm lastig allemaal. Bestaat er geen xenon kit die ik kan kopen zonder strooilicht en waar tegenliggers geen last van krijgen? Ik kan even een foto maken zodat jullie kunnen zien wat ik nodig heb!
Kan je beter naar led gaan
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201007-102852_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20201007-102852_WhatsApp.jpg
    157.7 KB · Weergaven: 57
  • Screenshot_20201007-102932_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20201007-102932_WhatsApp.jpg
    130.9 KB · Weergaven: 61
  • 20201007_102953.jpg
    20201007_102953.jpg
    232.1 KB · Weergaven: 60
Polo  6c  Verkocht 
  • Wow
Waarderingen: David97
@MarkGT je kan op bv marktplaats zoeken naar bi xenon koplampen voor polo 6r of full led 6c koplampen.
Let wel op als je zoiets koopt, deze compleet zijn met de modules.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Dit had ik dus ook gevonden (inclusief verzendkosten 170). Alleen zijn de recensies van de verkoper niet enorm goed.
Ik heb ze bij deze leverancier gekocht en ik heb er geen problemen mee gehad. Ze zitten nu zo'n 3 maand op mijn Polo en ze bevallen prima. Plug & Play en geen meldingen. Wel zijn de dynamische knipperlichten rood, maar dat vind ik juist mooi en het is RDW goedkeur, dus geen problemen bij de APK. Incl. verzend - en douanekosten €220,- .
Ik ben er erg tevreden mee en de prijs is ook goed.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Taurus en BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!